Saturday 25 January 2014

Almarhum Harun Taib dan Ustaz Azizan kedua-duanya saya kenal sebagai orang yang sangat degil - TGNA

Ahad, 26 Januari 2014

Photo: Pagi ini Syeikh Ali bin Mohamad Al-Subaiyyil anak kepada imam Masjidil haram bersama rombongannya menziarahi Tuanguru Murabbi ummah di pejabat IPTG
Pagi ini Syeikh Ali bin Mohamad Al-Subaiyyil anak kepada imam Masjidil haram bersama rombongannya menziarahi Tuanguru Murabbi ummah di pejabat IPTG

Degil melawan kesakitan untuk terus datang mesyuarat

Pagi ini saya masih terkesan dengan berita pemergian ke rahmatullah Allahyarham Ustaz Harun Taib, Ketua Dewan Ulama PAs Pusat malam kelmarin. Terkenang kegigihan beliau untuk datang mesyuarat sekalipun dengan berkerusi roda. Almarhum dan Almarhum Ustaz Azizan kedua-duanya saya kenal sebagai orang yang sangat degil. Degil melawan kesakitan untuk terus datang mesyuarat sekalipun dalam situasi yang sangat uzur.

Saya doa sungguh-sungguh, kedua-dua sahabat saya yang baru sahaja meninggalkan kita ini dirahmati oleh Allah SWT. Saya harap semua pendokong perjuangan Islam pun tidak putus-putus mendoakan pimpinan yang telah pergi selama-lamanya ini. Sesungguhnya masa mereka telahpun tiba, semoga apabila masa kita tiba nanti, kita pergi di dalam keimanan dan ketaatan kita yang tidak berbelah bahagi kepada Allah SWT..

Amin Ya Rabbal Alamin...

Suasana Pengembumian Al marhum Tuan Guru Dato Harun Taib

By Dewan Ulamak PAS Pusat · Updated on Friday
Photo

Photo

Ribuan hadir mengiringi jenazah Allahyarham Dato' Tuan Guru Harun Taib

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena