Saturday, 18 January 2014

Hari Thaipusam: Puaslah Najib melambai-lambaikan tangannya .. Orang buat tak tahu jer....

Ahad, 19 Januari 2014
Khabarkan disambut mood suam-suam kuku oleh para pengunjung




Puaslah Najib Razak melambai-lambaikan tangannya .. pengunjung-pengunjung Hari Thaipusam diBatu Caves buat tak tahu jer....

Kunjungan Najib Razak semalam di Batu Caves sempena Sambutan hari Thaipusam di khabarkan disambut mood suam-suam kuku oleh para pengunjung.

Amat berbeza sama sekali jika dibandingkan dengan tahun-tahun sudah ... tahun ini dikatakan para pengunjung yang rata-rata warga malaysia dari kau India beragama Hindu semacam tidak layan dan ambil pusing langsung akan kehadiran Najib di Batu Caves semalam.

Kalau ikutkan kepada media arus perdana milik UMNO/BN sudah pasti cerita kononnnya kehadiran Najib Razak disambut dengan penuh meriah gilang gemilang .. Tapi realitinya dari sedutan beberapa gambar yang diambil dari beberapa media cetak kepunyaan UMNO/BN amat jelas sekali para pengunjung tidak peduli akan kehadiran Najib Razak.

Apakah ini suatu petanda yang masyarakat India sudah hilang rasa kagum dan hormat serta percaya akan Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Jika ditanya akal logik berdasarkan kepada rakaman gambar-gambar diatas maka jawapannya ialah YA!!!!.

Posted by 

1 comments:

sooo said...

DATUK YIP KUM FOOK (Peguam) kaya kerana menipu dan menipu wang Kuil(SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE) atau harta kuil..ini adalah karma yang sangat buruk dan dia akan menderita dan dia akan masuk neraka apabila dia mati, tiada siapa yang mengasihaninya.

Kami sangat tahu, dia membeli sijil peguam dari institut undang-undang untuk bermain politik(MCA), sebelum menjadi peguam, dia berniaga seperti perabot di Taman Daya, Kepong..dan dia adalah pemandu lori untuk menghantar perabot.

Kini beliau(dia) sangat terkenal di internet kerana ramai yang komen dan post, juga merungut segalanya...ini sangat memalukan dan jelik bagi masyarakat Buddha dan Cina di Malaysia.

Kami harap, dia boleh benar-benar tahu dia silap dan kami harap boleh menutup pejabat peguamnya tidak lama lagi, kerana semua orang tahu tentang dia(anda)

Oleh Uncle Chong, Taman Ehsan…Kepong

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena