Saturday 18 January 2014

Hari Thaipusam: Puaslah Najib melambai-lambaikan tangannya .. Orang buat tak tahu jer....

Ahad, 19 Januari 2014
Khabarkan disambut mood suam-suam kuku oleh para pengunjung




Puaslah Najib Razak melambai-lambaikan tangannya .. pengunjung-pengunjung Hari Thaipusam diBatu Caves buat tak tahu jer....

Kunjungan Najib Razak semalam di Batu Caves sempena Sambutan hari Thaipusam di khabarkan disambut mood suam-suam kuku oleh para pengunjung.

Amat berbeza sama sekali jika dibandingkan dengan tahun-tahun sudah ... tahun ini dikatakan para pengunjung yang rata-rata warga malaysia dari kau India beragama Hindu semacam tidak layan dan ambil pusing langsung akan kehadiran Najib di Batu Caves semalam.

Kalau ikutkan kepada media arus perdana milik UMNO/BN sudah pasti cerita kononnnya kehadiran Najib Razak disambut dengan penuh meriah gilang gemilang .. Tapi realitinya dari sedutan beberapa gambar yang diambil dari beberapa media cetak kepunyaan UMNO/BN amat jelas sekali para pengunjung tidak peduli akan kehadiran Najib Razak.

Apakah ini suatu petanda yang masyarakat India sudah hilang rasa kagum dan hormat serta percaya akan Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia?

Jika ditanya akal logik berdasarkan kepada rakaman gambar-gambar diatas maka jawapannya ialah YA!!!!.

Posted by 

2 comments:

sooo said...

DATUK YIP KUM FOOK (Peguam) kaya kerana menipu dan menipu wang Kuil(SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE) atau harta kuil..ini adalah karma yang sangat buruk dan dia akan menderita dan dia akan masuk neraka apabila dia mati, tiada siapa yang mengasihaninya.

Kami sangat tahu, dia membeli sijil peguam dari institut undang-undang untuk bermain politik(MCA), sebelum menjadi peguam, dia berniaga seperti perabot di Taman Daya, Kepong..dan dia adalah pemandu lori untuk menghantar perabot.

Kini beliau(dia) sangat terkenal di internet kerana ramai yang komen dan post, juga merungut segalanya...ini sangat memalukan dan jelik bagi masyarakat Buddha dan Cina di Malaysia.

Kami harap, dia boleh benar-benar tahu dia silap dan kami harap boleh menutup pejabat peguamnya tidak lama lagi, kerana semua orang tahu tentang dia(anda)

Oleh Uncle Chong, Taman Ehsan…Kepong

sooo said...

不知廉耻!马华简直是禽兽集团!——转载:马华是反佛教!

刚才在偶然间,突然给我看到这样不仁义的事情。愤怒!咬牙切齿!涌上心头
身为佛教徒的我,这种事情对我而言,简直是如针毡肉。

马华,以及雪州联委会副主席拿督叶金福(YIP KUM FOOK),还算是人吗?

为了金钱和权力,出卖人民不打紧,反正丑态已经深入民心
现在还想打宗教的主意,谋取精神层次方面的利益和权力。

所谓唇亡齿寒,马华可以对佛教这样,也可以以同样的态度对待天主教、基督教、道教和其他非穆斯林的宗教团体。

所以,现在那个马华公会鸱唛区主席叶金福不是国会议员都这样了,以后有了权力还得了?
而那个蔡CD知道了这样的事情后,毫无谴责之意,依然让这件事情发生下去。
正所谓,看到杀人犯在杀人,你不去阻止和谴责的话,你和杀人犯还有什么差别?

为了更安宁的未来,在马华的良心泯起时,请马华基于人道主义这方面,请自我解散吧

Datuk YIP KUM FOOK (Lawyer) was destroyed Buddhist monk for removing the Buddhist monks from the Buddhist temple (SAMNAK SAMBODHI) in Taman Desa Jaya, Kepong, now the believers are boycotting the Temple; no one goes to the temple, because the temple will soon be closed

The last time we were members of the committee, when the more famous temple Datuk YIP KUM FOOK kicked our members out, this is very sad, please think about it and please research on the internet if you want to know more info

Sharing by Angis NG

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena