Thursday, 23 January 2014

SERANGAN SIBER besar-besaran ke atas Nurul Izzah...

Khamis, 23 Januari 2014

Rancangan Serangan Cyber Besar2an Ke Atas Nurul Izzah Atas Isu Perceraian ?

Itulah yang dilaporkan oleh FZ.COM sebentar tadi.

FZ.COM melaporkan bahawa ;

1. Beberapa pimpinan dari PKR (termasuk yang berjawatan tinggi) telah merancang mahu jatuhkan kedudukan Nurul Izzah dalam pemilihan parti yang dijadualkan akan berlangsung pada tahun neh.

2. Tanpa menamakan pihak yang terbabit untuk menjatuhkan Nurul Izzah, FZ.COM mengatakan bahawa pimpinan PKR bercadang menggunakan isu perceraian ini untuk menjatuhkan nama baik dan kredibliti Nurul Izzah.

3. Serangan berbentuk peribadi, dengan mengaitkan Nurul Izzah mempunyai hubungan akrab dengan seseorang dalam PKR akan dimainkan di internet.

4. Jadi isu perceraian (permohonan fasakh) ini akan dijadikan peluru/senjata oleh mereka untuk memulakan serangan cyber besar-besaran ke atas Nurul Izzah.

5. Difahamkan juga yang Anwar Ibrahim sedang melatih dan mendidik Nurul Izzah agar dapat menerajui kepimpinan utama parti (pelapis).

6. Namun perkara ini menimbulkan rasa ketidakpuasan ahti sesetengah pimpinan dalaman PKR yang beranggapan Nurul Izzah masih terlalu mentah untuk diberikan peranan yang besar.

7. Dipercayai, pimpinan senior dalaman PKR adalah dalang kepada konspirasi serangan cyber ke atas Nurul Izzah.

8. Maka atas sebab itu la serangan (isu perceraian) ini dimainkan.

9. Difahamkan juga yang DSAI telah menasihati Nurul Izzah agar mempertimbangkan keputusan untuk bercerai (tarikbalik). 

Emm..

Tahu tak korang yang Papa Gomo pun dah start tuduh2 Nurul Izzah ada skandal sedangkan Nurul Izzah baru aje menafikan bahawa dia ada buat permohonan fasakh? 

Rujuk sini.

Adakah mereka neh saling berpakat untuk jatuhkan Nurul Izzah? UMNO PKR bergabung meletup jatuhkan pesaing sendiri?

Ah sudah. 

Lihat gambar. 




Kalau betul ini angkara proses pemilihan, memang aku nak ketuk kepala sekor2 yang terlibat. Dah takde isu lain lagi nak main ke? Berlambak2 hujah boleh bagi kan? 

BANGANG!

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2014/01/rancangan-serangan-cyber-besar2an-ke.html#ixzz2rDe2rkyT


0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena