Friday 24 January 2014

Lawatan LGE bersama TKM1 ke rumah mangsa kebakaran...KM YANG ANGKUH, SOMBONG DAN BERLAGAK?

Jumaat, 24 Januari 2014


LAWATAN LGE, T/KM1 PP DAN BEBERAPA EXCO KE RUMAH MANGSA KEBAKARAN WARGA MELAYU DI SUNGAI BATU, BAYAN LEPAS.. BERSAMA EXCO KERAJAAN NEGERI..

Lihat dengan mata kepala sendiri, fikir dan nilai akan rakam gambar-gambar diatas .. tolak ketepi fahaman politik yang dianuti ... inilah rupa bentuk kepimpinan yang kita mau ..  membantu rakyat tanpa kira kaum, agama dan fahaman politik.

Lihat betapa sempoi dan perihatinnya YAB Lim Guan Eng yang di iringi TKM 1 Datuk Mohd Rashid Hasnon, beberapa exco Datuk Abdul Malik, Dany Law Heng Kiang dan Dr Afif Baharuddin kepada keluarga magsa.

Dalam lawat dan ziarah simpati perihatin itu pihak kerajaan DAP/PR melalui YAB Lim Guan Eng telah menghulurkan bantuan berbentuk wang demi meringankan beban yang ditanggung mangsa kebakaran.

Bukan jenis cakap berdegar-degar lain skrip dikelompok yang berlainan dan situasi yang berbeza.

Rakyat boleh berfikir dan menilai negeri Pulau Pinang semasa pemerintahan UMNO/BN dengan DAP/PR.

Isu perkauman sempit dan agama jijik yang dimainkan oleh pihak tertentu tidak akan menggugat sokongan rakyat kepada Pakatan Rakyat di Pulau Pinang ..

Lagi kuat diserang dengan dakyah jijik makin kuat sokongan rakyat berikan.

Untuk memberi bantuan, boleh hubungi mangsa di alamat 291, Mukim 11, Sungai Batu, Teluk Kumbar atau melalui akaun CIMB 0714-0187-9975-23 (Shahini bin Shafie)

Semoga mangsa kebakaran sabar menghadapi dugaan. pada rakan-rakan semua jangan takut untuk bersedekah.

Ingat janji Allah tidak akan papa orang yang rajin bersedekah...
Posted by 

LIM GUAN ENG SEORANG KETUA MENTERI YANG ANGKUH, SOMBONG DAN BERLAGAK?

Inilah gambaran sebenarnya siapa dia Lim Guan Eng di mata dan hati masyarakat Melayu di Pulau Pinang ...Seorang pemimpin yang merendah diri dan sentiasa mengambil berat masalah yang dihadapi rakyat tanpa mengira kaum dan keturunan asalkan memerlukan bantuan dan perhatian.

Tidak kekok dan rasa jangkal bila berada sesama rakyat .. duduk bersila dan makan bersama dengan menggunakan tangan... para pemimpin MCA dan Gerakan yang dipuja dan di agung-agungkan oleh UMNO ada melakukan sebegini rupa semasa BN memerintah Pulau Pinang.. Ada???????
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena