Wednesday 26 February 2014

Laporan Najib 'Top 5', Pemimpin Boros Dunia Sukar Diakses? Banggakah anda sebagai rakyat M'sia!

Rabu, 26 Februari 2014
Photo: Salam !Kajang... Abg Jib kite berada dalam ranking diiktiraf akhbar negara jiran... kohkohkoh... #ProudToBeMalaysian 

=Admin Senon=
Salam !Kajang... Abg Jib kite berada dalam ranking diiktiraf akhbar negara jiran... kohkohkoh... #ProudToBeMalaysian 

=Admin Senon=

Laporan Najib 'Top 5', Pemimpin Boros Dunia Sukar Diakses ?


Paling borosLaporan bertajuk ‘PM Malaysia Najib Razak habiskan Rp 2,5 triliun buat ke luar negeri’ berserta dengan gambar Najib yang dilaporkan portal Indonesia, Merdeka.com mengalami kesukaran untuk diakses pada hari ini.

Semalam, Selangorkini memetik laporan berkenaan berita portal itu yang menyenaraikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tersenarai dalam carta ‘top 5′ pemimpin dunia yang berbelanja paling boros.

Namun, apa yang menghairan keempat-empat pemimpin dunia lain yang berbelanja boros itu boleh diakses tetapi berita berkenaan Najib itu sukar untuk diakses.

Link itu ialah http://www.merdeka.com/dunia/lima-pemimpin-dunia-paling-boros/robert-mugabe-bakal-habiskan-rp-118-miliar-buat-pesta-ulang-tahun-ke-90.html

Portal tersebut, Merdeka.com pada 21 Februari lalu melaporkan, Majalah The Heat di Malaysia pada November tahun lalu menerbitkan laporan tentang pembiayaan boros perjalanan ke luar negeri Najib Razak dan bayaran lembaga konsultannya dengan menghabiskan dana sebesar Rp 2,5 triliun.

Najib Razak juga turut dilaporkan sebaris dengan Presiden Zimbabwe, Robert Mugabe yang dilaporkan akan merayakan ulang tahun ke-90 pada tahun ini dengan biaya Rp 11,8 miliar.
IdaMan.

Photo: YANG NI TIME BANJIR PUN XDER AIR...

kikikiki....

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena