Sunday 23 February 2014

Pemilik Page Murtad Koma Diazab di Dunia! Hina Allah, hina Nabi Muhammad...

Ahad, 23 Februari 2014

Terkini : Pemilik Page Murtad Koma Diazab di Dunia!

Written By canang on Ahad, 23 Februari 2014 | 2/23/2014 12:15:00 PTG

Terkini : Pemilik Page Murtad Koma Diazab di Dunia!
Akhirnya, selepas terus menerus menghina dan memperlekahkan agama Islam, wanita biadap ini jatuh koma dan melolong seperti orang yang perit menahan kesakitan
. Selanjutnya foto2 di .selanjutnya baca disini
 Moto "MAJULAH MURTAD KELANTAN. MAJULAH MURTAD PANTAI TIMUR"

SATURDAY, 22 FEBRUARY 2014


Pelajar terbaik SPM 1989 Terengganu didakwa pemilik page Murtad's in Pantai Timur


Page Murtad's in Pantai Timur - MPT yang kini sedang tersebar sebenarnya telah dipadam di Facebook dan kini digantikan dengan page Murtads in Kelantan - MIK yang kini mendapat 1535 like dengan moto "MAJULAH MURTAD KELANTAN. MAJULAH MURTAD PANTAI TIMUR".

Hina Allah, hina Nabi Muhammad dan hina Melayu dapat dilihat di page ini.

Artikel dari Harian Metro sebelum ini.

Kuantan: Selain mendakwa dirinya kafir kerana sudah murtad, pemilik sebuah akaun Facebook (FB) dikenali sebagai Murtads in Pantai Timur (MPT) turut biadab apabila mengatakan Allah SWT tidak wujud serta mengeji Nabi Muhammad SAW.

Itu antara pos pengendali FB berkenaan yang mendapat kecaman hebat orang ramai yang mahu laman itu segera ditutup, namun tidak diendahkan pemiliknya malah mencabar pihak terbabit melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa serta akhbar termasuk Harian Metro. 

Berdasarkan pemerhatian Harian Metro, laman memperjuangkan murtad di negeri Darul Naim, Darul Iman dan Darul Makmur sebagai motonya, baru dimulakan pada 12 Februari lalu dan sehingga kini sudah mengumpul lebih 2,000 ‘likes’.

Malah dalam satu pos, pemilik akaun terbabit turut menyatakan ‘Majulah Murtad untuk Pantai Timur’ dan mendakwa penganut agama Islam adalah bodoh. 

Hampir keseluruhan pos pemilik FB biadab itu adalah provokasi kepada umat Islam dan menggunakan loghat Pantai Timur dalam tulisannya.


Pemerhatian juga mendapati, pemilik FB berkenaan mendakwa dia adalah anak jati Kelantan dan sudah murtad serta memperkenalkan diri sebagai Che Awe Donde atau Pok Nik.

Katanya, memandangkan usia sudah meningkat dan tua selain mempunyai ilmu tinggi, dia sedar Islam yang dianuti selama ini sebenarnya adalah agama palsu.

Pemilik FB berkenaan turut mendakwa semakin tinggi belajar mengenai agama, baru diketahui Islam adalah agama bodoh dan dia kini berjuang untuk murtad.

Menurutnya, dia akan berjuang menyedarkan masyarakat Islam bahawa agama rekaan Nabi Muhammad (dipanggilnya Muhammad babi) akan dihapuskan dari muka bumi Kelantan. - Harian Metro


Kini tersebar, page tersebut dimiliki oleh seorang wanita Juli Sumardiati Binti Mohd Jalaluddin pemilik akaun https://www.facebook.com/juli.jalaludin dan pemilik page Page Murtad's Pantai Timur - MPT. Ia adalah berdasar butiran berikut;

id: 1452759477
name: Juli Jalaludin
first_name: Juli
last_name: Jalaludin
link: http://www.facebook.com/juli.jalaludin
gender: female
locale: en_US
username: juli.jalaludin
Juli Jalaludin

Juli Sumardiati juga didakwa sebagai pelajar SPM terbaik Terengganu 1989 seperti keratan akhbar di atas.

Pihak berkuasa kini diminta untuk menyiasat page Murtads in Kelantan - MIK dan mengambil tindakan segera. Jangan biarkan perkara sebegini mudah dipermainkan di media sosial.

3 comments:

Unknown said...

ada lagi kt fb nama Emilie de strange. mna ada koma

Ben said...

Siapa punya blog ni? Bodoh eh? Pemilik blog ni lagi berdosa sebab fitnah.

Unknown said...

Bodoh, buàt fitnah membabi butà

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena