Wednesday 6 August 2014

Eksport Israel-Malaysia TERTINGGI DI DUNIA 124%...dan duduki ranking ke-11dagang Malaysia-Israel

Rabu, 6 Ogos 2014

Tahukah kita bahawa EKSPORT ISRAEL-MALAYSIA merupakan peningkatan eksport ISRAEL TERTINGGI DUNIA sebanyak 124% pada SUKU PERTAMA 2013 dan duduki ranking ke-11dagang Malaysia-Israel sambil mengalahkan SINGAPURA, RUSSIA dan KOREA SELATAN jauh kebelakang!!!

Itu pon masih lagi ada yang tak nampak terutamanya para pengkagum dan pemuja UMNO taraf macai betapa hipokrit bin munafiknya kerajaan UMNO/BN dalam urusan dagang dengan zionis Israel  Yahudi Laknatullah.

Jadi tidak hairan mengapa Menteri Perdangan Antarabangsa mohon mana-mana NGO mau pun indvidu jika nak boikot produk Israel kena rujuk terlebih dahulu dengan Kerajaan Pusat UMNO/BN pimpinan Najib Razak.

Mohon pihak berwajib memberikan respon segera tentang pendedahan ini kerana rakyat tidak mau berterusan ditipu dan dipedayakan.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena