Tuesday 21 October 2014

[Video] 'Genarasi Melayu Baharu' mesra anjing ...Dah terlanjur, balik rumah gelabah!

Selasa, 21 Oktober 2014

Penjelasan "Ustaz Program Pegang Anjing" - Ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari

Comments

Saudara Mohd Iqbal cuma dijemput untuk ceramah di majlis itu. Penganjurnya Syed Azmi Al Habshi. Perlakuan peserta/pengunjung  Melayu-Islam yang bermesra2 dengan anjing tersebut berlaku di luar kawalan / pengetahuan penganjur dan sauadara Mohd. Iqbal sendiri dan hal itu telah di manipulasi oleh media (TVKINI & MALAYSIAINSIDER) untuk nyalakan api fitnah.


Selepas Pegang Anjing, Zurina Merasakan Hidupnya Berubah Serta-Merta

So, sekarang ini sudah jelas dan terbukti, Ustaz yang dijemput untuk menjadi panel bab2 agama dalam acara "I Want to Touch A Dog" sudahpun menyatakan dengan jelas yang peserta dilarang sama sekali menyentuh anjing-anjing yang ada tanpa sebarang sebab...

........tetapi, gadis bertudung, mak-mak bertudung, anak2 kecik bertudung, bapa melayu urban, mak melayu urban yang menjadi peserta tetap degil dan menyentuh dan membelai...kerana

1. itu education pada diorang
2. anjing2 tersebut comel lote belaka!

Basically, tak sampailah education yang hendak disampaikan tu lah, kan?

Balik rumah, gelabah tengok respon Jabatan Agama..terus declare diri dia ikut mazhab Maliki, punyalah lega diorang ni nampak Asri Zainal Abidin setuju dengan pandangan diorang dan habis diorang share sorang tu punya pandangan merata2 nak menunjukkan apa yang diorang buat tak salah.

Dah terlanjur.

Takyahlah desperate sangat nak share apa yang Asri tu kata. Baik kau share apa yang Ustaz yang dijemput tu kata...kan?

Panel yang kau jemput tu pun dah kata dekat korang semua apa sempadannya acara tu...tapi entahlah kenapa...masuk telinga kiri, keluar telinga kanan. Aku rasa aku tau kenapa...sebab dari awal lagi dah ada poll nak kira berapa orang yang datang nak pegang...ramai..500 lebih orang. Tiba2 hari event pulak Ustaz jemputan kata takleh pegang...potong stim bai! "Ni Ustaz mana ni? Dia kata dia sokong event tapi dia tak bagi pegang pulak? Eeeeee..geramnya tengok rottweiler tu, rasa nak cium2!
Post by Mantot
Wak hairan juge kenape dengan tibe2 aje melayu sudah jadi mesre dengan anjing. Walau pun pade permulaan ini bilangan melayu mesre anjing sangat kecil tapi tidak mustahil ianye akan menjadi satu budaye membele dan memelihare anjing di setiap keluarge melayu.

Wak tak mau cerite bab halal haram tentang membelai anjing ni kerane kekurangan ilmu  tentang hal agama Islam. Setahu Wak pade hari ini semakin berkurangan kaum kafir cine dan hindu memelihare anjing di rumah2 mereke.

Jiran sebelah rumah Wak di sebelah kiri hindu dan di sebelah kanan rumah pule cine, ke due2 nye kini tidak memelihare anjing. Bile Wak tanye make jawapan nye sangat mudah aje, mereke kate anjing itu binatang yang pengotor -

Tapi nampak nye sekarang orang melayu pule yang ber ia2 sangat menunjuk kan keinginan nye melelihare anjing yang pengotor tu.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena