Tuesday, 21 October 2014

[Video] Cerita menteri yang pemalas! Melayu pendatang? & Gempar! PEMUDA UMNO KUDA KAYU?

Rabu, 22 Oktober 2014

SiputSedut Wc's Photos



Encik Sulaiman Rakyat Atas Pagar Penegur Anak Melayu Muda dah tertulis bukan sume org nasibnya sama..kalau sume jadi syed mokhtar..sape pulak nak jadi petani?kalau sume jd jejai..sape pulak nak kerja kilang kereta buat ferrari..ni bukan cerita org malas keje.ni cerita menteri yg pemalas mkn gj buta.bila keje 20jam sehari anak terabai.gejala sosial besepah..salahkan mak bapak..ade amek tau x berapa ramai rakyat mati dlm pjlnan pegi n balik keje ni..sampai x cukup tido sume.

ingt menteri2 kite dulu keje rajin ke sampai bole dpt jd menteri itu & ini.lepas bapak anak jd menteri..lepas ank cucu pulak..sbb tu dorg tak dpt selami kesusahan rakyat sbb dr kecik dh dduk dlm buaian emas..kalau mcm tu x payah la dilantik menteri.buang duit bayar gaji.biar rakyat redah sendiri..nak hapuskan subsidi hapuskan cukai sekali...




Untuk semua kelemahan kerajaan BN

Gambar: "Saya melakukannya berkali-kali sebelum ini dan saya sudahpun ditahan kerananya, tetapi saya akan melakukannya sekali lagi dan sekali lagi sehingga mereka dapat mesej bahawa kita ingin dilayan sama rata sebagai warganegara,". 

"Kehadiran saya hari itu tidak ada kena mengena dengan pemotongan subsidi. Saya marah dengan kerajaan, mereka melakukan sesuatu yang salah, mereka menyalahguna undang-undang kerana mereka tidak memahaminya, mereka menjadi bahan lawak dunia, dan saya mahu mereka tahu itu,".

"Untuk semua kelemahan kerajaan yang terpaksa kita hadapi, tindakan membaling selipar saya adalah sumbangan saya untuk negara ini, untuk anak-anak saya dan anak-anak mereka yang akan datang,".

"Kita perlu menghantar mesej yang kuat kepada kerajaan, dan ini adalah cara saya untuk berbuat demikian," kata M Krishnan

"Saya melakukannya berkali-kali sebelum ini dan saya sudahpun ditahan kerananya, tetapi saya akan melakukannya sekali lagi dan sekali lagi sehingga mereka dapat mesej bahawa kita ingin dilayan sama rata sebagai warganegara,".

"Kehadiran saya hari itu tidak ada kena mengena dengan pemotongan subsidi. Saya marah dengan kerajaan, mereka melakukan sesuatu yang salah, mereka menyalahguna undang-undang kerana mereka tidak memahaminya, mereka menjadi bahan lawak dunia, dan saya mahu mereka tahu itu,".

"Untuk semua kelemahan kerajaan yang terpaksa kita hadapi, tindakan membaling selipar saya adalah sumbangan saya untuk negara ini, untuk anak-anak saya dan anak-anak mereka yang akan datang,".

"Kita perlu menghantar mesej yang kuat kepada kerajaan, dan ini adalah cara saya untuk berbuat demikian," kata M Krishnan.
Mahathir Mdnor Dia kaum India ke dia kaum cina ke atau pun dia kaum melayu ke yang penting dia warganegara Malaysia yang berani, tabik Kat uncle, yang melayu memekak Kat atas tu siap maki, belum tentu warganegara, mungkin keturunan Indonesia yang Mak bapak dia orang dapat PR Kat Malaysia, sebab tu la dia jelous dengan uncle tu, Malaysia bukan untuk melayu je bro !!!! Jangan bersifat perkauman!!


Pendatang?




Semua Orang pun pendatang juga
Gambar: Melayu pendatang oiii!! hoii orang orang  melayu umno!!!  Melayu pendatang .. penghinaan ni depan depan Najib depa cakap.. sapa cakap?

Komponen BN lah!! maluu yaw!!!
Melayu pendatang oiii!! hoii orang orang melayu umno!!! Melayu pendatang .. penghinaan ni depan depan Najib depa cakap.. sapa cakap?

Komponen BN lah!! maluu yaw!!!



 Gempar!
PEMUDA UMNO KUDA KAYU?

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena