Thursday, 23 October 2014

Ni bukan rumah mampu milik, ni rumah 'mampu nengok' aje... "Ngko ni perli ke FRIENDS"!

Khamis, 23 Oktober 2014
Umah mampu nengok aje...

Rumah setengah juta dia kata rumah mampu milik untuk rakyat yang bakal di kenakan GST ni..

MACAI FRIENDS OF BN - BARISAN NASIONAL PERLI KERAJAAN UMNO/BN?


"Antara projek perumahan mampu milik sekitar Lembah Klang yang dibangunkan oleh pihak-pihak tertentu."

Begitulah ayat megah bangga yang amat sangat macai admin laman sosial Friends of BN - Barisan Nasional memberitahu satu dunia betapa banyak projek rumah mampu milik sedang dilaksanakan oleh beberapa pemaju sekitar Lembah Klang dan Seremban dibawah pemerintahan UMNO/BN.

Tidak diketahui sama ada dia berniat nak perli atau membodek UMNO/BN.

Kalau membodek adakah rumah berharga hampir setengah juta dikira rumah mampu milik? .. Kategori rakyat mana yang mampu memilikinya?

Atau macai ini cuba nak sindir dan perli kerajaan UMNO/BN projek perumahan mampu milik ini akan bertukar menjadi mampu lihat dan mampu berangan-angan sahaja.

Kalau ditanya Omak, Omak lebih mempercayai ianya cuba menyindir UMNO/BN kerana gagal menyediakan perumahan yang mampu dimilik rakyat berpendapatan sederhana apatah lagi yang berpendapatan rendah... Tidak tahulah kalau pemberian BR1M nanti, duit itu boleh untuk bayar wang pendahuluan membeli rumah-rumah "mampu miliki' ini?????

Harap-harap janganlah pihak media akan membuat iklan bentuk propaganda yang penerima BR1M sudah hidup selesa dan kini mampu membeli rumah berharga setengah juta ringgit pula???

KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.
Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena