Friday, 27 January 2017

[Video] Ini muka PAHLAWAN ke? Rosmah membuat kejutan! Umno-PAS akan kongsi pentas lagi.

Sabtu, 28 Januari 2017




Isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor membuat kejutan dengan memuji 'melambung' Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Aziz pada satu upacara di Kuala Lumpur hari ini.
Image result for gambar nazri aziz

Umno-PAS akan kongsi pentas lagi di acara Flotilla

Umno akan terus bekerjasama dengan PAS dan terbaru, kedua-dua parti politik itu akan bersama-sama pada pelancaran kapal misi Flotilla Rohingya pada 3 Februari depan.
Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak berkata, kedua-dua parti itu akan terus mengadakan kerjasama terutamanya isu berkaitan ummah dan Islam.
"Atas isu kepentingan ummah macam Rohingya, kita dapat berada di pentas yang sama dan saya diberitahu, pelancaran kapal Flotilla 3 Februari ini, insha-Allah PAS juga akan hadir bersama untuk majlis pelancaran pelayaran tersebut.
"Kita boleh bekerjasama atas isu-isu yang menyentuh soal ummah, soal Islam dan sebagainya," katanya pada sidang media selepas mesyuarat Anggota Majlis Tertinggi Umno di PWTC hari ini.
Beliau berkata demikian sebagai menjawab soalan pemberita berhubung perkembangan kerjasama antara Umno dan PAS.
Selain itu, ditanya sama ada akan wujud kerjasama antara Umno dan PAS pada pilihan raya umum akan datang, Najib yang juga perdana menteri sebaliknya hanya memberitahu perkara itu lambat lagi akan berlaku.
"Itu (kerjasama semasa pilihan raya) lain cerita. Ini soal ummah, soal (pindaan) rang undang-undang kita bincanglah bersama. Pilihan raya umum lambat lagi," ujar Najib.
Ditanya tentang kehadiran Umno pada Himpunan RUU 355 anjuran PAS pada 18 Februari depan, Najib sebaliknya berkata pihaknya kini sedang memperhalusi segala aspek mengenai rang undang-undang berkenaan.
"Saya akan buat ulasan nanti. Kita tengah halusi segala aspek rang undang-undang (akta 355). Bagi saya tempoh sikitlah," katanya tanpa mengulas lanjut mengenai perkara berkenaan.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena