Wednesday 30 May 2018

[Video Gaya Raya Paling Ori] Umno buat HUTANG RM1 trilion, PH bayar...Pas pulak nak ambil Malaysia? Haru la woi puak lobai ni & SUK Kelantan: Saya tak kata larangan ke atas Husam datang dari istana. Pulok! Lobai2...

Khamis, 31 Mei 2018


Image may contain: one or more people and text

Image may contain: text

SUK Kelantan: Saya tak kata larangan ke atas Husam datang dari istana

Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan, Datuk Nazran Muhamad menafikan beliau berkata arahan untuk menghalang Naib presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Husam Musa dan pengerusi AMANAH negeri, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah daripada memasuki istana dan premis kerajaan negeri datang dari pihak Istana.
Nazran berkata beliau hanya memaklumkan kepada media tempatan bahawa beliau telah menerima arahan itu daripada 'pihak atasan', lapor NST.
Beliau berkata adalah menjadi tanggungjawabnya untuk melaksanakan tugas yang diberikan oleh `pihak berkuasa atasan' dan juga dari kerajaan negeri.
"Tidak pernah keluar dari mulut saya bahawa arahan itu berasal dari Istana dan saya juga beritahu wartawan bahawa saya tidak tahu sebab kedua-dua mereka dihalang.
"Akhbar yang membuat kesimpulan mereka sendiri," katanya ketika ditemui NST di pejabatnya hari ini.
Sementara itu, akhbar itu memetik Husam sebagai berkata beliau menerima keputusan tersebut dengan hati terbuka.
"Saya tidak akan mengulas lanjut mengenai isu ini. Ramadan adalah bulan suci bagi umat Islam, oleh itu, lebih baik bagi saya untuk tidak memberikan sebarang komen, "katanya.
Terdahulu, dilaporkan hari ini bahawa arahan untuk menghalang Husam yang juga bekas ADUN Salor dan Wan Abdul Rahim memasuki bangunan istana dan bangunan kerajaan negeri dibuat selepas pekeliling dikeluarkan oleh Nazran.
Nazran dilaporkan berkata pekeliling itu telah diedarkan kepada lebih 2,000 penjawat awam di negeri itu.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena