Friday 25 May 2018

[Video TERKINI!~ Ketua Pengarah RoS SURAYATI IBRAHIM ditukar ke JPA5] Kerajaan sedang FOKUS KERJA, pembangkang pulak HURU HARA! Takut pintu diketuk di tengah malam.

Jumaat, 25 Mei 2018

Foto Suara Rakyat.
TAHUKAH ANDA, hutang2 yang ditinggalkan oleh Najib & Barisan Nasional (BN) kepada kerajaan baru Pakatan Harapan (PH) skrg ini sudah melampaui paras bahaya 55 peratus daripada KDNK di mana liabiliti yg ditanggung kerajaan persekutuan setakat 31 Disember 2017 adalah RM1.0873 trilion atau 80.3% daripada KDNK..

SIAPA YANG NAK TANGGUNG BAYAR SEMUA HUTANG-HUTANG INI..? Najib, Rosmah, menteri2 atau kroni2 Umno ??!

Sudah tentu rakyatlah yang tolong bayarkan...

Alhamdulillah dgn izin Allah SWT, BN tumbang pada PRU14.. Bayangkan apa akan jadi pada negara jika BN terus menang pilihanraya tempohari, Najib & Rosmah terus rakus berkuasa menjahanamkan negara.

#AnaPuasHatiHutang1Trilion

KERAJAAN SEDANG FOKUS KERJA... PEMBANGKANG HURU HARA.


Yang kepanasan.. Cacing²

Umno ada dua krisis,  krisis menjenamakan semula parti mereka tanpa perlu tukar pemimpin dan krisis dengan Istana Perlis.

Dalam masa yang sama,  ada usaha untuk melaga lagakan kepimpinan PH dan cuba menggambarkan ada kem Mahathir-Anwar.

Isu untuk kebaikan rakyat - pembangkang belum ada idea,  belum terfikir,  sebok nak survive diri masing², takut pintu diketuk di tengah malam.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena