Saturday 20 October 2018

[Video Teksi lawan Uber/Grabcar] Laporan Khas: Uber dan Grabcar Jejaskan Teksi? Babi masuk Universiti? Sikit2 DAP, sikit2 DAP, bila kita salahkan Pas nanti kata benci Islam la benci ulama la, aduyai walaun2! Pas dakwa DAP diskriminasi pembangunan Pantai Timur? Aikk lobai2.

Ahad, 21 Oktober 2018

Laporan Khas: Uber dan Grabcar Jejaskan Teksi?

Foto Otai BERSIH.
Dah terbongkar 'kliptokrasi'. Masih ada lgi yg nk sokong? Org mcm ni xboleh jdi pemimpin langsung..!
Foto Otai BERSIH.
Babi ni cerdik sikit kot dpt masuk University.. 
Ali -sikit2 DAP, bila kita salahkan PAS nanti kata benci Islam la benci ulama la, seolah olah mereka pegang kunci syurga,
kesian umat Islam negara lain tu sebab takde parti PAS kat sana.

PAS dakwa DAP diskriminasi pembangunan Pantai Timur

MARANG: PAS kesal dengan sikap diskriminasi DAP, parti komponen Pakatan Harapan (PH) yang tidak menyokong hasrat kerajaan untuk membawa pembangunan saksama kepada lima negeri termasuk Terengganu dan Kelantan.
Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, diskriminasi DAP terhadap hasrat Kerajaan Persekutuan untuk memajukan negeri Pantai Timur begitu ketara.
Beliau berkata, DAP yang mendominasi kerusi di Pantai Barat dilihat sebagai punca yang boleh menggagalkan usaha Kerajaan Persekutuan untuk berlaku adil dan saksama dalam membawa pembangunan kepada negeri.
BH Online.

1 comments:

Unknown said...

ulamak palsu ni bila ckp, 1 dunia bau najis.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena