Sunday, 28 October 2018

[Video Muka Tok Pa ditutup, muka Najib tidak diusik] 40 senarai terkini MP Umno Kleptokrasi nak MELOMPAT parti? Kanak-kanak DICABUL BEKAS MENTERI? Kejadian di Perlis, Ahli Parlimen tersebut belum 'ditangkap' lagi? Jeng, jeng!

Isnin, 29 Oktober 2018
Foto Otai BERSIH.
Ini antara 40 senarai terkini wajah-wajah MP penyamun UMNO yang di Ketuai Hishamuddin yang akan melompat parti. Wtf..
Foto Suara Rakyat.
PANAS! Seorang kanak2 berusia 15 tahun bahawa dia telah DICABUL oleh seorang Ahli Parlimen yang juga seorang BEKAS MENTERI.
PELIK kes itu tidak dilaporkan oleh mana2 media.
Foto Suara Rakyat.
Foto Suara Rakyat.
Foto Suara Rakyat.
Dato' Sri Sanjeevan akan mendedahkan suatu perkara perbuatan jijik yang telah dilakukan oleh seorang individu bekas menteri dalam negara.
Ini berita terbaru dan panas tetapi kenapa sekarang setelah kerajaan BN tidak lagi memerintah barulah perkara jijik ini dibongkarkan?
Kenapa tidak dari awal lagi semasa pemerintahan BN perkara jijik yang dilakukan oleh bekas menteri itu tidak didedahkan? Apa muslihatnya?

Seperti yang kita ketahui, bukankah Dato' Sri Sanjeevan ini yang telah dikaitkan dengan 'The Underworld' dan dengan bekas Ketua Polis Negara dahulu dan kemudian nya mengaku dia Pengerusi 'MyWatch'?

Jika betul, maklumat yang dikeluarkannya itu benar.. baru sekarang dia mengeluarkan pos bertalu-talu di Tweeter mengesa PDRM ambil tindakan, apakah ada kait mengait dengan balas dendam?
Jika demikian, kredibilitinya pun perlu disoal siasat.
Terutamanya kerana dia tidak ada memberi maklumat berkenaan mangsa, selain dari hanya mengatakan seorang kanak-kanak berumur 15tahun. Juga hal kononnya ada disebut mahu menaik balik laporan polis itu.
Sebarkan..
Foto Otai BERSIH.
Khabarnya ....
Kanak-kanak berusia 15 tahun ini telah membuat 1 laporan di Kangar/8014/18 di bahawa dia telah dicabul oleh seorang Ahli Parlimen yang merupakan bekas Menteri pada 20/10/2018 jam l/kurang 11.30mlm. Kenapa Ahli Parlimen tersebut belum ditangkap lagi?
Jeng...jeng...Jeng....siapa tu..??

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena