Monday, 29 October 2018

[Video Isk, isk tak penat ke budak ni? Kleptokrasi 'angkat kaki' berdepan Al-Jazeera] Belumpun pendakwaan, belumpun perbicaraan, belum pun pembelaan Najib dah cabut lari dengan SOALAN MAUT Al Jazeera.

Isnin, 29 Oktober 2018
Foto Otai BERSIH.
Sebelum tidoq... 
Jom tengok gambaq ni balik, kot2 la lupa.. Esok hari Selasa pulak dah...

NAJIB DIPENJARA LEBIH AWAL (?)

Sebelum PRU rakyat mahu Najib membersihkan dirinya di mahkamah,  peluang itu dilepaskan,  dipandang remeh dan tidak rasa tergugat kerana yakin menang,  yakin pada cash in hand, cash is king, yakin pada king in and out side... ( akhirnya kena kick offside) 

Ramai yang cuba mengheretnya ke mahkamah, gagal dan kalau ada pun sekadar satu dua yang masih dalam proses hingga kini.. .

Lebih lucu,  sendiri saman,  sendiri batal,  sendiri minta runding tepi.. 

Lari dan elak dari mahkamah undang² menjadikan rakyat tiada pilihan,  mengheretnya,  menuduhnya di mahkamah rakyat,  rakyat jadi juri,  apa keputusannya.. Juri membuat keputusan bersalah dan hukumnya dikalahkan di PRU14 ..

KINI PULUHAN TUDUHAN DI MAHKAMAH,  TIDAK KESEORANGAN,  ROSMAH DAN ZAHID IKUT RAPAT,  YANG LAIN WAITING LIST... 

Anwar dari penjara ke istana,  sebaliknya mereka?  Anwar dari penjara tunggu ke Puterajaya, sebaliknya mereka. 

Belumpun pendakwaan,  belumpun perbicaraan,  belum pun pembelaan dengan belasan  dan mungkin puluhan peguambelanya ..najib sudah kantoi dengan soalan di aljazeera..

Kini apa lagi hujahnya sudah tidak relevan,  kosong, hambar,  rakyat melihat dirinya kali ini terhukum lagi, hukuman awal,   dipenjara emosi.
Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena