Thursday 14 February 2019

[Video Hubungan Abduh-CIA, Pemuda Amanah adu pada polis] PENDEDAHAN eklusif skandal rasuah 1MDB dan rasuah PAS RM90 jute! Pegawai bawahan SPRM Putrajaya yang 'Pro Najib dan Hadi' melengah2kan siasatan?

Khamis, 14 Februari 2019
No photo description available.
Otai BERSIH
PENDEDAHAN TERKINI 12 FEB 2019
Terdapat pegawai-pegawai bawahan SPRM dalam pasukan penyiasatan skandal rasuah 1MDB dan rasuah PAS 90 jote daripada team yang pro Najib dan Hadi yang cuba tidak membuka kertas siasatan rasuah walaupun bukti diserahkan kepada mereka.
Pendedahan ekslusif ini dibuat oleh penganalisis politik bebas, saudara Jufazli berkaitan skandal 90 jote dan SPRM pada 12 Februari 2019.
Antara isi pendedahan ialah:
1. Pegawai bawahan SPRM di Putrajaya melengahkan siasatan walaupun bukti daripada Mahkamah London diserahkan di depan mata.
2. Pegawai bawahan SPRM tidak merekod dengan betul kenyataan bukti oleh Jufazli semasa sesi rakaman.
3. Bukti terdapat pegawai bawahan SPRM yang pro Najib dan Hadi ialah Nik Abduh sendiri memberitahu media bahawa SPRM sahabat PAS sepertimana terdapat dalam media MalaysiaKini.
4. Pegawai bawahan SPRM bertanya soalan semasa sesi rakaman dengan soalan-soalan yang menunjukkan mereka sengaja tidak mahu serius dalam siasatan ini.
5. Pegawai bawahan SPRM yang terlibat enggan mendedahkan nama dan jawatan mereka semasa sesi rakaman.
6. Pegawai bawahan SPRM di Kelantan melepaskan Nik Abduh walaupun dia menafikan audio itu miliknya, sebaliknya terdapat bukti bertulis yang mana Hadi Awang mengesahkan dengan tandatangannya di mahkamah London bahawa audio Nik Abduh adalah tulen. Semalam, Setiausaha Agung PAS mengesahkan audio Nik Abduh adalah tulen.
7. Kenapa SPRM cepat mengeluarkan kenyataan media oada 12 Feb 2019 bahawa tiada wang 90 jote dimasukkan ke akaun rasmi Pas sedangkan sebagaimana pendedahan SR bahawa RM90 jote dimasukkan ke akaun pemimpin-pemimpin PAS dan bukannya ke akaun rasmi PAS.
MOHON PANJANGKAN PENDEDAHAN INI KEPADA YAB TUN M.
Nota : Apa status 2 transaksi slip bank yang menunjukkan bahawa RM2.5 juta telah dimasukkan ke dalam akaun parti Pas Terengganu?

2 comments:

Unknown said...

Pas dah jumpa nas baru (hadis ) yg mgatakn wajib menipu utk selamatkn parti

HBM said...

Pas kata boleh menipu kerana PAS teruk kena fitnah....apa perkara yg PAS kena fitnah...senaraikan lah...nak tutup bohong prrtama dgn ujudkan bohongk kedua......semoga pimpin PAS berkenaan mendapat hidayah...ammiiinn

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena