Saturday 23 February 2019

[Video PAS ADA BOHONG SYARIE?] 'Kontroversi Siasatan 1MDB' Dulu Najib 'buang dia' drpd Cawangan Khas KINI PH lantik Dato' Hamid Bador Pengarah Cawangan Khas Bukit Aman! Bagus kalau di lantik jadi Ketua Polis Negara ganti Fuzi..Habislah BOSSKAMU.

Ahad, 24 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang senyum
Dato Hamid Bador pernah di buang dr Bukit Aman oleh Najib pada tahun 2015 berikutan kontroversi siasatan 1MDB dan prinsip beliau dalam melaksanakan siasatan tersebut dengan penuh integriti. Jawatan terakhirnya ialah Timbalan Pengarah Cawangan Khas Bukit Aman ketika itu.
Sekarang jawatan terkini beliau ialah Pengarah Cawangan Khas Bukit Aman setelah di panggil semula oleh kerajaan PH untuk bertugas.
Saya dengan ini sokong sepenuhnya beliau di lantik menjadi Ketua Polis Negara menggantikan Fuzi yg akan bersara bulan Mei ini.
Image may contain: text
Image may contain: 5 people, people smiling, text
Image may contain: 1 person, text
TS.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena