Thursday 28 February 2019

[Video 'Kenyataan biadab!' - Waris selar pemimpin Umno] Habislah lebai, kayuh lebai kayuh & Pemimpin Umno guris hati keluarga empat bekas Adun Selangor.

Khamis, 28 Februari 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, luaran
Kikikiki
Imej mungkin mengandungi: kereta dan teks
Kami Viral
SPRM hari ini merampas beberapa kenderaan mewah, sebuah rumah kedai dan wang tunai serta membekukan beberapa akaun bank berhubung siasatannya berhubung dakwaan bahawa PAS menerima RM90 juta daripada Umno.
Menurut sumber, kenyataan Setiausaha Agung PAS Takiyuddin Hassan dirakamkan hari ini dan lebih ramai pemimpin PAS dijangka akan disoal esok. Antara kenderaan yang dirampas itu adalah Toyota Vellfire, Range Rover dan Mini Cooper.
Habislah lebai...

Pemimpin Umno guris hati keluarga empat bekas Adun Selangor

Setiausaha Politik kepada Menteri Besar Selangor, Borhan Aman Shah kesal dengan kenyataan Ketua Umno Bahagian Puchong Mohamed Satim Diman yang mengaitkan kematian wakil rakyat Pakatan Harapan (PH) di Selangor sebagai amaran daripada Allah supaya rakyat Malaysia memilih parti yang tepat.
Sambil menggesa pemimpin Umno itu menarik balik kenyataannya, katanya, kenyataan yang sangat tidak wajar itu telah disampaikan oleh bekas ketua pembangkang Selangor tersebut ketika memberi ceramah umum BN dalam kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Semenyih, malam tadi.
“Saya percaya kenyataan yang dangkal itu telah mengguris hati keluarga empat Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selangor yang telah kehilangan insan yang mereka cintai.
Malaysiakini.

1 comments:

nick said...

Sedangkan lebai Qarun Nik penipu pun sanggup memfitnah arwah ayah dia AlMarhum TGNA inikan pulak puak2 penyamun yang takde moral dan takde rasa malu, memfitnah orang2 yang sudah kembali kerahmatullah adalah perkara kecil. Inilah tarbiah lebai2 karut PAS yang telah diterjemahkan oleh sang penyamun2 bangsat. Tapi, masih ada lagi melayu bodoh karat yang masih sanjung dan puja puak2 lebai Qarun dan penyamun2 bangsat ni. Ni lah kerosakan yang dibawa oleh UMNO dan PAS kepada orang melayu dan Islam. hancussss... Berbohong dan fitnah sudah jadi amalan yang dapat pahala? Karut2!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena