Saturday 16 February 2019

[Video MENTERI kena cekak! Penyokong UmnoBN mengganas lagi, 'cekak ke cekik ke sama aje makci bawang, orang BN dah sentuh budak tu'] Hadi tawarkan sesuatu..? Tolonglah jgn tanya org pas tentang bentuk bumi, nanti..

Ahad, 17 Februari 2019

TS.
「Gambar bumi」的圖片搜尋結果
Tolonglah jgn tanya org pas tentang bentuk bumi. nanti:
• nik abduh kata, bumi ni karut dan marut
• takiri kata, mcm bekas kena sekeh
• dusuki kata dia nak jawab di pdg mahsyar
• titm kata, isu dap lbh besar drp bentuk bumi
• hj hadi kata, dah lama dia tak ke laut
PENDOKONG-PENDOKONG PAS SEMAKIN ANTI DAKWAH?
1. Ungkapan saya dalam satu ceramah di Kelantan bahawa saya sentiasa berharap agar suatu masa nanti Lim Guan Eng peluk Islam, ternyata kini menjadi bahan "nganjing" oleh sebilangan pendokong-pendokong PAS membuktikan bahawa PAS semakin hari semakin jauh dari dakwah.
2. Semenjak PAS berkerjasama dengan UMNO, PAS bukan semata-mata semakin kelihatan menjauhi dakwah terhadap Non Muslim, malah kelihatan sudah angkat idealisme perkauman dan asobiyah yang pernah PAS lawan dahulu - dalam satu ucaptama Ustaz Fadzil Noor semasa menjadi Presiden PAS dahulu.

3. Malah, semasa PAS berkawan dengan DAP atas nama Pakatan Rakyat dahulu, antara hujah ulama-ulama PAS agar mengundi calon bukan Islam dari DAP adalah atas alasan dakwah - mahu menampilkan imej baik Islam kepada Non Muslim. Ternyata kini, hujah sebegini semakin luntur dari PAS, malah mereka semakin tidak segan silu memberikan gambaran imej buruk Islam kepada para Non Muslim di Malaysia.
4. Pada saat ini, lebih jelas - Apabila banyak skandal-skandal yang melibatkan PAS dari sudut kewangan semakin terbongkar. Lebih parah, pembohongan demi menutup agar skandal itu tidak diketahui rakyat cuba dihalalkan dengan hujah agama. Sedikit sebanyak tindakan PAS itu melahirkan imej buruk pada agama Islam.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena