Saturday 16 February 2019

[Video Syed Saddiq nyaris kena pelangkung penyokong BN] Terima kasih Unit Amal (PAS) datang membantu! Nak caci saya 'babi, bangsat, bodoh, hancing', itu hak saudara TETAPI kalau sampai nak guna serangan fizikal, that’s too much! Teruk sangat tu, pemuda2 amno la ni!

Sabtu, 16 Februari 2019
Dari dulu sampai skrg mereka ni sama saja..
Tp nampak selepas jadi pembangkang ni makin teruk jadi pemuda2 amno tu hahaha
Adoi ...lagu tu peel anak muda belah sana?
Teruk sangat tu...
Nak caci saya “Babi” “Bangsat” “Bodoh” “hancing”, saya tetap akan hormati, kerana itu hak saudara.
Tetapi kalau sampai nak guna serangan fizikal, that’s too much!
Hari ini saya tiada driver sebab tidak bertugas sebagai menteri. Dalam perjalan nak ke kereta, saya diserang oleh penyokong penyokong BN. Bila dimaki, saya hanya beri salam dan terus bergerak ke hadapan tetapi mereka kejar saya.

Bila diserbu, pihak polis yang berdekatan datang bantu. Unit Amal (PAS) yang nampak insiden pun datang untuk bantu kerana mereka nampak reaksi fizikal beberapa penyokong BN.
Saya terhutang budi kepada pihak Polis dan Unit Amal yang berdekatan. Tanpa mereka, saya tidak tahu apa akan jadi pada saya sekarang.
Insiden seperti ini mengingatkan saya kenapa saya masuk politik. Bukan untuk bermusuhan, tetapi untuk kekal berkhidmat. Sedih saya lihat budaya gangsterisme yang menular dikalangan masyarakat kita. I want to be a “Yang Berkhidmat” which serves all Malaysians regardless of race, religion and political ideologies. Kerana Malaysia menyatupadukan kita semua.
May Allah swt open up their hearts and minds.
Laporan polis akan saya buat pada pukul 2pm di Balai Polis Sungai way.
*Syed Saddiq*

Imej mungkin mengandungi: teks
Ooo. Jumpa Mahathir cakap begitu?

2 comments:

nick said...

Cakap2 lebai karut dan lebai penipu ni semuanya dah tak boleh pakai. Dah sah kaki tipu dan kelentong pastu tuduh orang lain sebagai pemfitnah. Sorrylah, PAS sudah bertukar menjadi parti selam, islamnya dah tenggelam dalam duit dan harta.

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

Mmg jahat puak umno ni. Timb presiden umno tu yg galakkn sblm GE14

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena