Friday 18 December 2015

Bolehkah disamakan pertemuan HADI/NAJIB dengan FADHIL/MAHATHIR & NIK AZIZ/PAK LAH

Jumaat, 18 Disember 2015

Antara pertemuan HADI/NAJIB dengan FADHIL/MAHATHIR & NIK AZIZ/PAK LAH

ADAKAH BOLEH DISAMAKAN PERTEMUAN HJ HADI-NAJIB DGN PERTEMUAN UST FADHIL NOR-MAHATHIR DAN TG NIK AZIZ-MAHATHIR, PAK LAH DAN NAJIB?

Sudah tentu tak sama;
Ust Fadzil Nor sepentas hanya kerana isu Palestin
TG Nik Aziz hanya kerana beliau seorang menteri besar merai perdana menteri dari pusat.

Namun kedua2 pemimpin ulung tersebut tidak pernah berhenti dari menyerang umno bn hingga ke akhir hayat masing2 dan jauh sekali untuk terlibat dgn mna2 agenda perpaduan dgn umno.

Hj hadi? Dia bertemu atas tajuk " perpaduan ummah merentasi sempadan ideologi politik". Dia juga dlm keadaan rakyat marah kepada najib keluarkan knyataan2 seperti "umno tidak seburuk firaun", "isu 2.6b perlukan saksi" malah beliau dipuji najib terutama kerana partinya  tidak mengundi utk menolak bajet yg sepakat ditolak oleh parti2 pembangkang lain, malah isu rm2.6b beliau diam membisu tidak mempersoalkan.

Paling najib n umno seronok hj hadi tidak mahu sertai pakatan pembangkang dan sudah berikrar akan menentang Dap dlm pru akn datangyg paling penting UFN n TGNA tak pernah pakai baju sedondon dgn presiden Umno apatah lgi nk berpegangan tangan sebegini.

Firman Allah SWT (maksudnya): "Dan jgn sekali2 kamu cenderung hati terhadap org2 yg zalim itu, kelak kamu disambar api neraka"

KDL.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena