Sunday, 20 December 2015

Sedondon? Mana gencatan senjata kamu? Sudah laa...NAJIB JUGA YANG BIJAK!

Isnin, 21 Disember 2015


GENCATAN SENJATA YANG GAGAL, NAJIB JUGA YANG BIJAK !   
Apabila gagalnya RUU Akta 355 (Mahkamah Syariah) dibawa masuk untuk dibahaskan di Parlimen, maka ramai yg kecewa terutamanya masyarakat Islam. 

Ini adalah kerana Umno telah berjanji untuk membantu Pas terutamanya Pas Kelantan yang berusaha untuk merealisasikannya. Bukan kali pertama Umno memungkiri janji2nya, itu belum lagi dikira janji2 pilihanraya.  

Oleh itu, tidak pelik jika TMB Kelantan, YB Nik Amar pernah berkata, jika gagal dalam sidang Parlimen kali ini, maka 'gencatan senjata' bersama Umno akan ditamatkan. ertinya, peperangan politik akan diteruskan dan tentulah Umno terus menjadi musuh Pas. 

Akibat kemarahan rakyat kepada Umno yang memungkiri janjinya kepada Pas berulangkali, maka rakyat menanti akan hukuman Pas terhadap Umno. Malangnya, apa yang terjadi? Mana gencatan senjata? Malahan sebaliknya berlaku.   
Sumber:  FB Kobat 

DICATAT OLEH WFAUZDIN NS 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena