Friday 11 December 2015

Hati mana tidak tersentuh...“Kini aku berseorangan” Ibu muda (janda) bawa 2 anak naik motor dari KK ke KL. Apalagi nak diharapkan kepada Umno?

Sabtu, 12 Disember 2015

Kisah Wanita Bawa 2 Anak Naik Motor Dari Perak Ke KL…Sedihnya!

Hati mana tidak tersentuh apabila melihat foto seorang ibu menunggang motorsikal bersama dua orang anaknya yang masih kecil. Seorang diletakkan di belakang pada kerusi ‘khas’ yang dipasang manakala seorang lagi didukung pada bahagian hadapan.
Menerusi bacaan kami wanita ini sebenarnya dari Kuala Kangsar Perak menuju ke Kuala Lumpur. Namun ada kisah disebalik foto yang menjadi viral ini.

Update terbaru daripadanya mengatakan bahawa ibu tunggal ini telah pun sampai ke destinasi yang dituju dan kini berada bersama sepupunya.
Kita doakan yang terbaik buat ibu muda ini agar semua urusan dipermudahkan.
Sumber : Wantyrman, Norassidah, Dina

Posting ini khas untuk membalas kenyataan Al Ustaz Fathul Bari di Perhimpunan AGUNG UMNO (#PAU2015) dan untuk mufti, ulamak seta ilmuan agama yang lebih cintakan pendapatan dari kebenaran.

Ocok cok wokheh wokheh...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena