Monday, 22 February 2016

BROTHERHOOD PUCHONG boleh turap walau ondway balik solat masjid..."Semalam Bangla masuk juga, Menteri peduli apa Ham..paa lemass..."

Selasa, 23 Februari 2016




King Jason added 5 new photos — with Nik Hua.
19 hrs

Copy dari fb bro Lando.
Buat aduan kat pihak berkenaan takde dilayan eh..
Maka buat la sendiri..
Saja tunjuk kat hang, BROTHERHOOD PUCHONG boleh turap walau ondway balik solat masjid. Hahah. SALUTE BROTHERHOOD PUCHONG.
Turap 3lokasi
1. Bandar new bukit puchong
2. Trafik light maju jaya tmn perindustrian puchong
3. One city USJ yeaahh...
Lokasi marking
1. Bandar puteri
2. Tasik prima dpn (galeri)
3. Bandar new bukit puchong
4. Depan tesco extra bukit puchong susur keluar ke uptown nite market
5. Depan uptown nite market...

Jadual penerbangan dari Dhaka ke Kuala Lumpur hari ini 22 Februari 2016...


Page Liked · 12 hrs 

Download terus dokumen akhbar dari kerajaan bangladesh..

apa dia kata..ZAHID HAMIDI YANG MINTA!!! KUIKUIKUI

KAU INGAT RAKYAAAAT BODDDDOHKA HAAAH!!!

Page Liked · 8 hrs 


Akhbar Kosmo Keluaran Bulan November 2014 pun dah bagi tau..
Tapi Kerajaan sedia ada mcm tak ambik kisah dgn peningkatan warga Asing di dlm Negara.....
Sebaliknya beriya pula nak menambahkan lagi kemasukan dalam negara..
Setakat Cakap Tangguh hnyalah Berselorohh..
Rakyat jugak Nak diPerbodohh...

Tak Nampakkah lambakan yg merata tempat pun bersepah tak ter kira....
-Betambah lah penyakit yg ada ..mnbahkn lgi bencana dibuatnya...
Menteri peduli apa Ham..paa lemass..
Janji poket depa jugak Kemass..


1 comments:

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena