Sunday 14 February 2016

[Video] "Suruh anak ko tuh cuci longkang tgk..mau ke x..." & "Menteri aku tgk semakin hari semakin bebal lah!"

Ahad, 14 Februari 2016

Page Liked · 1 hr 

Suruh anak ko tuh cuci longkang tgk..mau ke x...u cabar belia...belia cabar u,"letak jawatan"..ada berani ke???

Sebelum anda suruh & cabar rakyat, pemimpin terlebih dahulu sepatutnya berbuat sedemikian utk dijadikan cth kpd rakyat. Kepimpinan melalui teladan..

Cabaran Zahid itu satu cabaran bodoh dan tidak bertanggungjawab sbg pemimpin No.2 negara. Belia cabar Zahid hidup bergaji minimum RM920.00 sebulan sptmana yg disarankan oleh PM Najib Razak...


skrg aku tgh kerja...koorg tgk kerja aku tempat bersih atau kotor.... aku harap menteri kiwak tu pun buka mata tgk aku kerja tempat bersih atau kotor... siapa kata org Malaysia memilih kerja menteri bangsat!!!!hari ahad koorg bersama family...kami plk kena kerja demi mencari rezeki lebih....berlaku adil lah kpd warga malaysia,jgnlah bg gaji sama taraf dgn warga asing..mana hak kami sebagai rakyat Malaysia..koorg menteri aku tgk semakin hari semakin bebal lah....!!!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena