Saturday 6 February 2016

PROMOSI: Parti ISLAM (AMANAH) mendapat sambutan hangat.

Ahad, 7 Februari 2016
Parti Amanah Negara

Parti Amanah Negara 



PROMOSI : PARTI ISLAM (AMANAH) MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT 

Masyarakat bukan beragama Islam jelas mahukan pembaharuan dalam pentadbiran negara, kata Setiausaha Amanah Parlimen Lembah Pantai, Osman Md Idris. 

Berkongsikan sambutan hangat oleh komuniti setempat terhadap program Amanah di Bangsar hari ini, aktiviti yang dianjurkan itu bertepatan dengan musim perayaan sambutan Tahun Baharu Cina, Isnin depan. 

“Bermula jam 8.30 pagi tadi (semalam), sebanyak 15 kotak limau mandarin diedarkan. Sambutan komuniti setempat terutamanya non-Muslim amat luar biasa,” ujarnya ketika dihubungi Malaysia Dateline. 

Beliau berkata, program yang bertujuan untuk mempromosi parti Amanah Lembah Pantai itu diketuai oleh Timbalan Ketua, Jasni Abdullah dan Ketua Komunikasi, Rosli Yunus. 

“Ini program kita kali ketiga buat tahun ini. Program promosi kita yang pertama kali diadakan di Pantai Baharu kemudian kedua, di Pantai Dalam. Kita mengedarkan risalah Amanah dan memberi penerangan ringkas mengenai Amanah,” ujar Osman lagi.  

mdl 

AGEN PERUBAHAN ®

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena