Thursday 15 September 2016

Anak Mahfuz (Ahli Parlimen Pas Pokok Sena) rasmi jadi ahli Amanah & Apa kebaikan Najib sebagai PM?

Khamis, 15 September 2016
Jawab dengan ikhlas,
sepanjang Najib jadi PM..

.. berikan 3 patah perkataan bila ANDA lihat wajah Najib Razak.



BARANGSIAPA nak kekal cantek awet muda sampai masuk lobang kubor mestila selalu amal songlap duit rakyat.

Anak Mahfuz rasmi jadi ahli Amanah

“Tapi saya banyak tolong kerja-kerja belakang tabir terutamanya membantu ayah saya. Saya sertai Amanah kerana saya rasa saya kenal ornag-orang yang ada dalam Amanah ini,” katanya.
Mahfuz yang merupakan bekas naib presiden Pas bagaimanapun masih kekal dalam parti itu walaupun dilihat cenderung kepada Amanah dan sering mengkritik Pas secara terbuka akhir-akhir ini.
Sementara itu, Amanah kawasan Pokok Sena berjaya menubuhkan sebuah lagi cawangan malam tadi iaitu cawangan Alor Senibong dan menerima 30 borang permohonan menyertai Amanah daripada penduduk kampung tersebut.

Turut hadir dalam majlis tersebut ialah
Ketua Amanah Pokok Sena Omar Awang, timbalan ketua Yaakob Ismail, setiausaha Yusuf Sanoyan dan ahli jawaankuasa Amanah Kedah Mahmud Zaim.
Ismail berkata, Alor Senibong merupakan cawangan keenam yang ditubuhkan dan sebanyak lima lagi cawangan akan ditubuhkan dalam masa terdekat ini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena