Saturday 17 September 2016

[Video] Kenapa Mahathir kini jadi musuh Umno? Najib PM paling 'TERUK' dalam sejarah Malaysia.

Sabtu, 17 September 2016

Mahathir kini jadi musuh Umno
Tajuddin (berbaju Melayu hijau) bersalam dengan penduduk yang hadir pada Majlis Jamuan Perdana Aidil Adha 1437 Hijrah dan Penyampaian Insentif NKEA Padi Kawasan Sungai Manik / Labu Kubong 2016, malam tadi.

SUNGAI MANIK - Secara sedar atau tidak, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang dahulunya pemimpin Umno telah menjadi musuh kepada ahli Umno di negara ini.
Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman berkata, tindakan Mahathir menubuhkan Bersatu untuk menjatuhkan Umno dan BN akan memberi kesan kepada orang Melayu.
"Kita sudah mula lihat Bersatu di bawah pimpinan Mahathir telah mula berkempen di sana-sini dengan tujuan menumbangkan kerajaan BN pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.
"Kerana itu saya menyeru kepada semua pemimpin dan ahli Umno agar berwaspada kerana Bersatu berkempen dengan menyebarkan dakyah yang merupakan tuduhan yang diasak tohmahan," katanya selepas Majlis Jamuan Perdana Aidil Adha 1437 Hijrah dan Penyampaian Insentif NKEA Padi Kawasan Sungai Manik / Labu Kubong 2016, malam tadi.
Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Pasir Salak berkata, jika semua pemimpin dan ahli Umno tidak bersedia menghadapi situasi berkenaan, berkemungkinan dakyah dan tohmahan yang dibuat Bersatu akan merebak luas seluruh negara dan mendapat sokongan rakyat.
SH.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena