Friday 16 September 2016

[Video] Mahathir - Inilah HASIL Negara Yang DIPIMPIN NAJIB! Tun M mengadap Agong.

Sabtu, 17 September 2016


FAKTA !!!
UMNO/BN dan Komunis-China Berpisah TIADA.
Penipuan Diutamakan Rakyat Diperdayakan.
FULLSTOP !!

Tun M mengadap Agong hantar memorandum Deklarasi Rakyat

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Tun Dr Mahathir Mohamad mengadap Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah semalam untuk menyerahkan memorandum 'Selamatkan Malaysia'.
Perkara ini dimaklumkan Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan menerusi whataspps memberitahu bahawa pertemuan itu berlangsung di Istana Anak Bukit, Kedah petang semalam.
"Tun Mahathir hantar memorandum Deklarasi Rakyat kepada  YDP Agong di Istana Anak Bukit jam 4.30 petang pada 15 September.
"Ia adalah satu pertemuan empat mata antara kedua-duanya. Mesyuarat itu berlangsung kira-kira satu jam lima belas minit," kata Khairuddin.
Bekas Naib Ketua Umno Batu Kawan itu berkata Mahathir membawa Deklarasi Selamatkan Malaysia dan juga dokumen yang didakwa ditandatangani 1.3 juta rakyat Malaysia bagaimanapun beliau enggan mengulas mengenai butiran perbincangan yang berlansung semalam.
Pada 13 Mei 2016, Tun Mahathir mengumumkan bahawa beliau akan membawa 1.2 juta tandatangan yang telah diperolehi kepada Raja bagi membuktikan bahawa rakyat kini mahu Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak meletakkan jawatan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena