Saturday 3 September 2016

[Video] Kenapa AG (apandi) menari-nari dengan menteri?

Ahad, 4 September 2016
Benarkah Penipu Negara boleh jadi peguam negara...?
Kelayakan bagaimana yg membolehkan menjawat jawatan Peguam Negara Kleptokrasi atau bahasa lebih mudah difahami oleh PAKCIK kampung & MAKCIK FELDA.. 'Negara yang dikuasai oleh pencuri harta rakyat'.. ?
Peguam Dr M: Kenapa AG menari-nari dengan menteri?
Peguam Haniff Khatri memuat naik rakaman video memaparkan Peguam Negara Tan Sri Apandi Ali menari bersama sekumpulan menteri dan mempersoalkan tingkah laku itu.
Malah, kata peguam Tun Dr Mahathir Moahamad itu, Apandi turut memakai pakaian mirip menteri, sekali gus menampilkan “tingkah laku boleh dipersoal” berhubung kemungkiran konsep dan prinsip keadilan asasi.

Kata Haniff, dalam konsep itu, keadilan bukan sahaja dilakukan, namun hendaklah nampak dilakukan dan perhubungan peguam negara hendaklah di tahap profesional tertinggi.

“Tingkah laku di khalayak ramai dalam bernyanyi bersuka-ria oleh peguam negara dengan menteri-menteri kabinet kerajaan, antara lain, pastinya menampilkan kerisauan sah di minda mana-mana rakyat prihatin yang munasabah, akan kebolehan peguam negara untuk membuat keputusan adil dan saksama berhubung mana-mana siasatan terhadap perdana menteri mahupun mana-mana menteri kabinet kerajaan, berhubung kemelut terkini yang kita sama-sama hadapi?” katanya.

Haniff mencabar peguam negara memberi berhubung perkara itu.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena