Sunday 26 August 2018

[Video 1MDB Najib-Perlukah mahkamah antarabangsa bagi kes Najib] Kehebatan Umno berhujah ilmuan lucah mmg sukar ditandingi & JANGAN KASI MUKA PADA ITU BETINA!

Ahad, 26 Ogos 2018

Foto Suara Rakyat.
SEKALI LAGI pihak pembangkang terus berani menabur fitnah terhadap Menteri Pelancongan khususnya dan kerajaan amnya.

HANYA menggunakan poster asal 'FOAM PARTY' yg telah berlangsung pd 26 Mei lps, dgn gigih kaki fitnah tegar Umno viral/ sebarkan poster yg telah di'edit' kpd tarikh baru 16 September ini DAN LOKASI DI PULAU PINANG.

Harap pihak berkuasa terutama Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) & kementerian berkaitan dpt bertidak pro-aktif terhadap sebaran poster palsu ini yg didalangi oleh pembangkang utk menimbulkan provokasi buruk & jahat terhadap kerajaan PH.

Foto Suara Rakyat.

Kehebatan & kecemerlangan Umno berhujah ilmuan lucah mmg sukar ditandingi. Dah sememangnya itulah modal & makanan ruji mereka setiap hari.

Semoga YB Fuziah Salleh dpt ambil tindakan sewajar dan selanjutnya terhadap Mohd Azmi Ismail yg mengeluarkan kenyataan kurang sopan dan ugutan wpun 3 laporan polis telah dibuat.

#UMporNO

https://www.facebook.com/muqrimie/posts/2274115922604840
Foto Suara Rakyat.

Adakah Najib meluluskan keputusan oleh bekas ketua setiausaha perbendaharaan Tan Sri Irwan Serigar untuk tidak memindahkan RM82.9 bilion yang diminta kastam, dan adakah Najib memberikan kelulusan agar pembayaran balik GST itu dianggap “hasil pendapatan kerajaan untuk digunakan secara sesuka hati”.

JAWAPAN NAJIB..
“Jawapan saya ialah ‘tiada, tiada dan tiada’,” kata bekas menteri kewangan itu 24 Ogos lepas.



JIKA NAJIB TAK LULUSKAN, kenapa dana RM82.9 yang diminta kastam tidak dimasukkan ke dalam Tabung Bayaran Balik GST malah telah digunakannya tanpa pengetahuan Dewan Rakyat ??!

NAMPAK TAK !!

Siasatan sedang dijalankan. Harap individu yg terlibat & pihak yg bertanggungjwb diheret ke muka pengadilan..


JANGAN KASI MUKA PADA ITU BETINA ?


Dia bukan bercakap secara individu. Dia boleh siasat terlebih dahulu kebenarannya.

Maaf itu maaf tapi kena ada contoh tauladan AMARAN kepada yg lain.. damage has been done.


Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena