Wednesday 15 August 2018

[Video LGBT- Dato' Dr. Danial Zainal Abidin & Orang Kata Mufti Perlis Sokong LGBT? Dengar Penjelasan Dr Maza] Perbincangan Dr Mujahid Dengan Mak Nyah & Untuk apa solidariti Dr Ilyani? Lobai2 dah buat kecoh, ugut nak buat demo?

Rabu, 15 Ogos 2018


Perbincangan Dr Mujahid Dengan Mak Nyah

Related image
Foto Otai BERSIH.
Pas ni umpama Seriga Menyalak Bukit...tp habuk pun tarakk...sama la pengikut2 dia...

Foto Otai BERSIH.


Kelakar sunggoh.... Doktor PAS keluarkan kenyataan.... Ketua Jabatan (mungkin UMNO) buat aduan.... Lebai-lebai dah buat kecoh, ugut nak buat demo... Kononnya solidariti untuk Dr Ilyani... Macam-macam fatwa dan slogan jihad dah keluar..... Akhirnya, dengan tenang je Menteri Kesihatan kata tak ada apa pun, siapa yang kata doktor tu akan diambil tindakan...? Tak ada pun.

Laaa....? itu je.... solidariti KBK kau.!!.

Aku syak ini permainan doktor PAS tu jugak.. dia yang seolah-olah sengaja mintak supaya diambil tindakan, untuk mensensasikan isu itu dan mempopularkan diri sendiri.

Foto Otai BERSIH.


Wow..bagus lah ni..


Foto Otai BERSIH.
Memohon maaf tidak menjadikn kita hina tapi yg dah bertahun wat salah bila nk minta maaf tya aja..??

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena