Monday 13 August 2018

[Video BN Angkat Wang, PH Nak Bayar Balik, Kenapa PAS Nak Kerjasama Dengan Umno?] Lebih mudah jumpa Dr M dari jumpa MB Kelantan.

Selasa, 14 Ogos 2018

Tun Dr Mahathir terima kunjungan orang asli Gua Musang


Lebih mudah jumpa Dr.M dari jumpa MB Kelantan... 




Kesudian Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad untuk bertemu dengan wakil-wakil jaringan masyarakat Orang Asli Temiar petang ini membuka lembaran baru perjuangan menuntut pengiktirafan wilayah adat di Kelantan. 

Setiausaha Politik Perdana Menteri, Abu Bakar Yahya berkata, Dr Mahathir akan mengadakan perbincangan bersama wakil-wakil Orang Asli pada jam 3.30 petang ini. 

Beliau berkata demikian selepas menerima memorandum daripada Pengerusi Jaringan Kampung Wilayah Tanah Adat Pos Simpor Nur Mohd Syafiq Dendi diiringi 220 masyarakat Orang Asli yang terjejas akibat pemusnahan hutan melampau di kampung halaman mereka. 

Penyerahan memorandum ini dibuat seminggu selepas insiden yang didakwa sebagai pencerobohan daripada sebuah syarikat perladangan durian dan keganasan samseng merobohkan blockade Kaleeg. 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena