Wednesday 8 August 2018

[Video Isu 1200 bakal jemaah Haji yang dibatalkan - Klu Dah Haram, Mana Boleh Nak Jadi Halal Plak MP Baling Oiii..] Tanyalah pasal Equanimity? Surat CIA? Wang 1MDB? Barang kemas Rosma? SEMUA TAK TAHU, APA YANG NAJIB TAHU ? Bye2 Equanimity...

Khamis, 9 Ogos 2018

Bye2 Equanimity... 
Foto Suara Rakyat.
Tanya pasal.. Equanimity dibeli dengan dana 1MDB
NAJIB KATA TAK TAHU..

Tanya pasal.. tentang surat kepada CIA
NAJIB KATA TAK TAHU..

Tanya pasal.. wang 1MDB masuk dalam akaun peribadi
NAJIB KATA TAK TAHU..

Tanya pasal.. sumber dana beli barang kemas Rosmah
NAJIB KATA TAK TAHU..

SEMUA TAK TAHU, APA YANG NAJIB TAHU ??!

Foto Suara Rakyat. 
TERKINI !!!.. Kapal layar mewah Equanimity yang dikatakan bernilai AS$250 juta (RM1 billion) sepanjang 91m yang dikaitkan dengan ahli perniagaan, Low Taek Jho akhirnya tiba di Pelabuhan Klang mengikut jadual.
Kapal layar itu yang menjadi tumpuan siasatan Amerika Syarikat (AS) ke atas skandal rasuah 1MDB, berlayar dari Pelabuhan Tanjung Benoa di Bali ke Pulau Batam, sebelum meninggalkan perairan Indonesia untuk ke Malaysia, semalam.
Kerajaan Indonesia yang menyita kapal layar mewah itu atas permintaan AS Februari lalu, dipercayai memutuskan untuk menyerahkannya kepada Malaysia susulan kunjungan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad ke Jakarta, Jun lalu.
Semalam, Menteri Kewangan, Lim Guan Eng dilaporkan berkata, kerajaan bercadang membuat inventori barangan dalam kapal layar mewah itu dan membuka Equanimity untuk tatapan orang ramai, sebelum menjualnya “pada harga tertinggi”.

1 comments:

Unknown said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor hp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena