Wednesday 8 August 2018

[Video Sunyi Sepi UMNO Bila Jelutong Berpantun Untuk Najib & Rosmah] HAR.. HAR.. HAR..Kau yang berak...Sibuk suruh orang lain yang cuci?

Khamis, 9 Ogos 2018

Foto Suara Rakyat.
Sebagai respon hasrat kerajaan untuk menjual kapal persiaran mewah 'Equanimity', Najib Razak mendesak agar bayar hutang 1MDB dulu..!!

HAR.. HAR.. HAR..

Kau yang berak... Sibuk suruh orang lain yang cuci ??!
Foto Anis Dawi.

Saya TAK TAU ada penyelewengan oleh pegawal keselamtan di jabatan perdana menteri semasa sya jd pm...sya tegaskan sekali lagi..SAYA TAK TAU..
Foto Suara Rakyat.
#BreakingNews .. 17 pengawal keselamatan JPM ditahan seleweng dana PRU14 RM3.5 juta..

Wow!!! geng 'Security' pun boleh songlap wang banyak sebanyak itu ??!

APA YANG DAH TERJADI SEMASA UMNO/BN BERKUASA DULU ??!

Patutler ketika ini pemimpin2 Umno & macai2nya meroyan cuba memainkan isu2 perkauman, rupa2nya mereka cuba menutup isu2 kebobrokan pemerintahan Umno/BN dahulu agar rakyat tidak mengetahui penyelewengan Umno/BN dahulu..

1 comments:

Unknown said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda semua tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor hp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena