Tuesday, 5 February 2019

[Video Di Matamu - RUSSIAN REACTION] Bersanding Sendirian di AJL33] Najib jangan seronok sangat dengan trend yg kononnya menyokong beliau? Ingat lu ada lebih 40 tuduhan AMLA dan SPRM! Nasi Arab dan hidangan kambing, pasal makan itupun depa nak politikkan..

Rabu, 6 Februari 2019

Sebak! Persembahan Airmata DIMATAMU Sufian Suhaimi Bersanding Sendirian AJL33

MALU APA BOSSKU DI AJL33

Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, teks
Otai BERSIH
Najib Razak tidak perlu berbangga dengan trend yg kononnya menyokong beliau kini. Karena yang mengikuti di alam maya itu barangkali hanya mencari hiburan... semacam follower Rani Kulop..... semacam follower Jamal J.
Baik. Berkenaan kemajuan seseorang Ahli Parlimen/Wakil Rakyat.... Kayuukur kejayaan Politician adalah KAWASAN YG DIKENDALI nya.... Semacam Port Dickson bagi DSAI, Pekan bagi Najib sendiri dan Langkawi bagi Tun M.
Tapi aku suka bila Najib 'ziarah' Langkawi.
Bilakah masanya Tun M nak 'ziarah' Pekan yaa?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum
Tiada perkara yang lebih kelakar pada hari ini, apabila penganut PAS berlindung disebalik post-post Najib Razak (yang sedang terima lebih 40 tuduhan AMLA dan SPRM)
Dulu berlindung dengan hujjah Al Quran dan Sunnah, sekarang berlindung disebalik Najib. Bila kita kata dah jadi khadam UMNO bukan main marah, tetapi hakikatnya..
Sekarang penganut PAS lebih tsiqah pada post Najib Razak berbanding ucapan Hadi Awang
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang makan, pizza dan makanan
Tengok ramai Walaun PAS share gambar Ds Anwar makan mewah.. Nasi Arab dan hidangan Kambing, kononnya bermewah mewah di luar Negara..Pasal makan Itupun depa nak Politikkan..
Dah Ds Anwar tu ke Doha Qatar, Jadi tetamu kerajaan Qatar.. Tetamu Jutawan Qatar.. dan tetamu Sheikh Yusuf Qaradawi.. Kalau Tuan Rumah nak jamu, Sapa boleh halang.. Hatta depa nak jamu seekor Unta pun, Bukan lah masalah.. Qatar tu Negeri terkaya Di Dunia.. Bukan tetamu Kerajaan Kelantan..
Heran geng geng Lebai, Ustaz hari ni.. Kalau lepas Mengajar, Guna Duit masjid jamu ustaz makan nasi Arab tak bising pulak.. apahal tak kata, Duit masjid tu ada hak orang Miskin..masih ramai yang miskin.. masa tu sedap jer Ustaz melantak..
Tapi itulah Lebai..Makan Dijamu nasi Arab,Kambing depa bising.. Tapi melantak rasuah.. Bantai Duit tabung Haji.. depa senyap jer.. Sentiasa Puas hati.. 

2 comments:

nick said...

Perkara puak2 walaun dengki kat DSAI ni memang biasa. Puak2 walaun ni tak pernah pun nak ingat waktu DSAI dok menderita merengkok dalam penjara demi untuk melakukan perubahan untuk rakyat. Walaun tak pernah pun nak bersyukur dengan semangat kerjasama PR dulu, PAS banyak dapat laba politik dan kedudukan. Tapi itu memang sifat walaun. Bagi mereka apa yang mereka sapu, balun dan baham, haram atau syubhah, asalkan ada fatwa yang menghalalkan semua kira suci lagi wajib ditelan tetapi jika ada keuntungan, laba dan kemenangan yang dicapai oleh musuh politik mereka, itu semua haram serta tiada mendapat kebaikan disisi Allah walaupun ianya selari dan tepat dengan ajaran islam. "Halal bagi aku, haram bagi kamu" adalah prinsip yang mereka pakai atas sebab parti mereka ada Islam pada namanya, tak kiralah jika perangai dan perbuatan mereka banyak yang bertentangan dengan keadilan, kebenaran serta kejujuran. Itu memang perangai mereka dan walau banyak mana pun dalil dan fakta yang dibentangkan yang berjaya mematahkan hujah mereka, atas sebab mereka Parti Islam, mereka tetap benar aka maksum ataupun dalam ertikata yang sebenar "bodoh sombong".

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

Jamuan itu oleh kerabat Di Raja Qatar di Istana beliau, bukan diminta. Kalau pihak istana kita jamu tetamu macam tu adakah PAS akan bising serupa?

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena