Wednesday, 6 February 2019

[Video Rupe2nya Projek Perpecahan Pas datangnya daripada 'Dana Umno'] HAUSBOOOOOM! KeBabian Ape Bossku? "Usahawan Melayu' konon! Sekarang siapa sebenarnya yang keBABIan.

Khamis, 7 Februari 2019

Imej mungkin mengandungi: 6 orang, orang berdiri
Imej mungkin mengandungi: teks
Anak melayu umno yg dtg rayu minta bantuan ss, akhirnya tikam org yg bantunya..... ini lah dia kwn baik nedim, anak org kaya yg cuba mkn balik tgn org yg bantu tanpa syarat.... syarat nak jadi ahli umno kena jahat....?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Kepada Azri 
Memang betul orang cakap, sembang orang macam kau BABI PUN BOLEH TERBANG... Kalau modal satu botol tu RM1, seratus ribu botol dah cecah RM100 ribu setahun....dan kau punya cerita, setahun kau punya bajet beratus ribu botol untuk diberi percuma. Jadi kau mampu sebenarnya habiskan beratus ribu ringgit untuk sponsor/iklan.
Dengan nilai sebesar itu kenapa kau tak pakai je kaedah pengiklanan konvensional seperti billboard & iklan TV.. atau sponsor je apa2 program besar yang kerajaan/swasta anjurkan... dan kau juga kata ini "bisnes consumer". Jadi kenapa hadap sangat air kau tu masuk meeting menteri kabinet?
Kenapa tak guna je method iklan yg ada "exposure to consumers"

Dalam posting pertama (dah dipadam) kau ada sebut kau harapkan "outcome" dari program yang YB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman anjurkan.. Keluar modal sponsor minum tak sampai RM200 tapi kau punya mengamuk sampai sanggup memBABIkan kan orang...
Kamu tu sebenarnya yang BABI.
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: teks
Mohd Arip Kalau orang awam boykot saja housboom amacam. Dia ingat bgs sgt sikap kurang ajar. Sapa minum air dia jd mcm dia kurang ajar.kau ckp kau usahwan berjaya tp masih harapkan menteri bantu kau. Memalukan. Baik kau diam.YB saddik jgn layan usahawan bodoh tu.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena