Tuesday 5 August 2014

DEMO BOIKOT RESTORAN McDONALD'S Jumaat ini...Jangan terkejut McD berubah wajah lebih Islamik McDolah's

Selasa, 5 Ogos 2014

Lebih Islamik dan Melayu?



APAKAH SELEPAS JUMAAT INI SEMUA RANGKAIAN RESTORAN MCDONALD'S AKAN BERUBAH WAJAH DAN NAMA?



Setelah beberapa siri bantahan dilakukan rakyat di negara ini terhadap produk yang dikatakan menyumbang kepada rejim Israel, kempen itu nampaknya semakin diperhebat dari hari ke hari.

Melalui satu pesanan dan gambar yang kini menjadi viral di laman sosial,  orang ramai diajak memboikot McDonald's bermula Jumaat ini di seluruh negara.

Tiada maklumat setakat ini siapakah penganjur kepada kempen tersebut.

“Hari Boikot McD Malaysia!!! Bermula 8 Ogos 2014 jam 7 pagi hingga 7 pagi. Boikot McDonald's bermula Jumaat ini sehingga Zionis Israel seratus peratus keluar daripada Palestin,” tulis pesanan itu.

Pemerhatian Omak Kau mendapati rata-rata pengguna yang berkongsi perkara tersebut di laman sosial masing-masing menyokong kempen berkenaan.

PERSOALANNYA .... apakah selepas ini rangkaian Restoran Mcdonald's akan berubapa wajah dan nama kepada nama yang lebih Islamik dan Melayu?
Posted by 

DEMO BOIKOT RESTORAN McDONALD'S YANG PALING MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT SETAKAT INI.


Semenjak dilancarkan secara sukarela melalui laman sosial agar rakyat Malaysia yang sokong perjuangan rakyat Palestine yang kini diserang teruk oleh rejim zionis Laknatullah Israel agar boikot Restoran Mcdonald's inilah kali pertama demo ajak boikot begitu mendapat sambutan luar biasa sekali.

Beribu penduduk tempatan keluar berhimpun secara aman disalah sebuah Restoran McD di Dungun, Terengganu hari ini.

Sambutan begitu hebat sehingga berlaku kesesakan lalu lintas di bandar Dungun.

Apakah sambutan demo ini akan diterhemahkan dalam bentuk boikot????? ... Sama-sama kita tunggu .. hanya masa dan waktu akan menentukannya.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena