Wednesday 11 November 2015

Pendedahan skandal balak disambut ugutan 'bunuh' dan ancaman di Kelantan?

Khamis, 12 November 2015


Pendedahan skandal balak disambut ugutan dan ancaman di Kelantan

Sejak semalam saya berada di Kelantan utk perbagai program dan msyuarat.

Semalam di Pasir Puteh, ramai terkejut kerana pendedahan lengkap dokumen termasuk salinan cek, resit serta perjanjian dgn tandatangan saksi sekali skandal balak libat wang lobi hampir RM5juta terkait ADUN Kelantan.

Semalam Sdr. Salahuddin Ayub yg turut bersama tayar keretanya di toreh.

Semalam juga isteri YB Dato Husam menerima ugutan "bunuh".
Baru sebentar tadi dihubungi Ketua Pemuda Amanah Kelantan minta saya lebih berhati hati kerana prog.mlm ini mendapat ugutan akan diganggu gangster.

Saya tegaskan kita teruskan sahaja 9mlm ini (11 Nov) di Lubuk Jong, rantau panjang dan selebihnya kita serah kepada Allah. Malam ini Presiden Amanah , Hj Mohammad Sabu dan Pengerusi Amanah Kelantan, Dato Hj Wan Rahim turut akan bersama. Begitu juga wakil PKR dan DAP.

Saya berada baru selesai perjumpaan tertutup dengan komrad - komrad muda di Pengkalan Chepa. Sdr. Mohd Afiq yg menjadi pelapor SPRM tempoh hari juga bersama.

cheGuBard
PENGASAS SAMM

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena