Monday 11 January 2016

[Video] Penyokong Amanah dakwa hayat PAS berakhir di Selangor? Pas akui kerusinya terancam PRU14.

Selasa, 12 Januari 2016


Penyokong Amanah dakwa hayat PAS berakhir di Selangor.

AIDCNews – 11/1/16 –Penyokong Parti Amanah Negara mendakwa hayat PAS akan berakhir di Selangor. 

Menurut penyokong Amanah pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU 14), Amanah yang termasuk dalam salah satu kompenan Pakatan Harapan (PH) akan menggantikan PAS untuk berlawan dengan Barisan Nasional di Selangor. 

“Hayat PAS akan berakhir di Selangor. Pertembungan sebenar di Selangor ialah antara PH menentang BN. 

“Insya Allah kita akan mengekalkan kemenangan di Selangor bersama PH,”kata ‘Ustaz Ahmad Awang Supporters‘ dalam Facebooknya semalam. 
Ia merujuk kepada laporan The Malaysian Insider, 10 Jan bertajuk “PAS Selangor akui 8 kerusi terancam PRU14” 

Laporan itu memetik kenyataan Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Iskandar Abdul Samad yang mengakui 8 kerusi mereka di negeri itu terancam kerana terpaksa berdepan dengan Umno dan DAP pada PRU 14. 

Bagaimanapun, Iskandar menegaskan jentera pilihan raya PAS perlu digerakkan untuk mempertahankan kerusi sedia ada dan mempertimbangkan 5 lagi kerusi baharu di negeri itu. 

“Kita baru kesan 2 dan DAP pun dah umum melalui senarai nama ahli majlis yang akan jadi calon mereka nanti. 

“Kita juga pertimbangkan 5 kerusi baharu sebab kajian yang dibuat, PAS boleh menang,” kata Iskandar yang juga Naib Presiden PAS dalam ucapan sempena Ijtima’ Pilihan Raya PAS Selangor di Stadium Tertutup Kuala Selangor pada Ahad, lapor The Malaysian Insider yang memetik sumber Sinar Harian. 

Pengerusi DAP Selangor Tony Pua pada tahun lalu dilaporkan berkata, parti itu sudah bersiap sedia untuk bertanding di lapan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) PAS di Selangor. 

Bagaimanapun, Pua berkata perkara itu akan diperhalusi dalam mesyuarat Pakatan Harapan Selangor terlebih dahulu. Pua turut menyebut kerusi-kerusi DUN PAS yang bakal ditandingi DAP ialah Taman Templer, Lembah Jaya, Sri Serdang, Meru, Cempaka, Dusun Tua, Tanjung Sepat dan Paya Jaras. 



Posted by Mohd Sulaiman (Wak Labu)

1 comments:

pak muliadi said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena