Tuesday 12 January 2016

Najib Lawat Hadi Di IJN

Selasa, 12 Januari 2016
 

Najib Lawat Hadi Di IJN


KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak meluangkan masa melawat Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang kini dirawat di Institut Jantung Negara (IJN) di sini, pagi Selasa.

Pada masa sama, Perdana Menteri turut melawat bekas pegawai penerangannya, Datuk Nasir Safar yang juga dimasukkan ke IJN untuk rawatan lanjut.

Beliau ke IJN selepas selesai melakukan pemeriksaan susulan tangannya di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

"Saya ke HKL untuk pemeriksaan susulan tangan dan juga melawat mantan pegawai penerangan saya, Datuk Nasir Safar di Institut Jantung Negara. Mudah-mudahan beliau segera sembuh, Insya-Allah.

"Saya dimaklumkan ketika berada di IJN bahawa Datuk Seri Hadi Awang juga sedang dirawat di situ dan turut menziarahi beliau.

"Saya doakan semoga beliau dikurniakan sebaik-baik kesihatan oleh Allah SWT," katanya dalam kiriman terbaharu menerusi Facebook di sini, Selasa.

Gambar beliau melawat Nasir dan juga Hadi turut dikongsi menerusi Twitter Pejabat Perdana Menteri.

Pada 2004, Najib pernah melawat Hadi ketika menjalani rawatan di sebuah hospital di Istanbul, Turki.
KedahLanie.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena