Thursday 28 January 2016

Tanyalah Ustaz...KAIN SARUNG SINGKAT? Maka SPRM/MACC lawan balik!

Khamis, 28 Januari 2016
Jgn ungkit2 dh..kata Tpm..




Deep...


Biasa la Yb.....Tok Jib dan AG fikir boleh bodohkan rakyat...kalu ada yg percaya pun,macai2 yg sama taraf lembu je...tgk la nanti,mesti ada macai2 akn pertahankan tok jib...termasuk la menteri2 lembu.....


Maka SPRM/MACC lawan balik!! LAWAN TETAP LAWAN!!


Ini manusia atau .....?



KAIN SARUNG SINGKAT....!!!
Nak tutup yang atas, terdedah pula yang bawah...kahkah
Ketika sesi sidang media Peguam Negara mengarahkan SPRM menutup kes SRC dan RM2.6 bilion, secara tak sengaja beliau telah mempamerkan sehelai dokumen (carta alir) yang disediakan oleh SPRM menunjukkan transaksi yang tidak pernah ditimbulkan sebelum ini.
Yang hendak ditutup ialah siasatan berkaitan RM42juta SRC dan RM2.6 bilion tetapi secara tak sengaja, AG pamerkan pula transaksi RM33 juta daripada Kumpulan Wang Amanah Pencen (KWAP) masuk ke akaun peribadi yang tidak pernah diwar-warkan sebelum ini..
Dokumen transaksi RM33 juta berkenaan sekali gus telah MEMBUKTI dan MENGSAHKAN bahawa memang betul terdapat perbelanjaan mewah lebih RM3 juta menggunakan kad kredit Visa dan Mastercard pada bulan Ogos 2014. Wang KWAP milik awam (bukan derma Tok Arab) digunakan untuk shopping sakan sekeluarga.. Tak salah juga ke?
Selain itu, terdedah pula transaksi sebanyak RM23,520,810 yang telah dipindahkan kepada 17 akaun penerima... Siapakah mereka-mereka yang menjadi penerima bertuah ini?
Sekadar berkongsi info kerana isu ini sudah mula diperkatakan di luar sana.
------------------------
Sehebat mana perancangan manusia, tidak akan mampu mengatasi perancangan Allah SWT. Langsung tiada rasa malu atau takut kepada kekuasaan Allah Azza Wajalla yang dapat memberikan balasan pada bila-bila masa.
Innahum yakii dunakaidan wa'akiiduukaida (Sesungguhnya mereka membuat perancangan (tipu daya) dan Allah membuat perancangan (tipu daya juga.))
Pendedahan asal yang terperinci, sila rujuk di sini.
http://www.sarawakreport.org/…/bungling-ag-gives-away-more…/

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena