Saturday 25 June 2016

[Video] 7 tanda pilihanraya umum semakin dekat!

Ahad, 26 Jun 2016


Gambar Terpuji UMNO - PAS Di Hari Penamaan Calon

Inilah dia 7 tanda pilihanraya umum semakin dekat...!!

7 TANDA-TANDA PILIHANRAYA UMUM SEMAKIN DEKAT:

1. Al-Quran dikoyak-koyak dicarik-carik dan dicampak hingga bertaburan di atas jalanraya di Johor oleh 'pasukan provokator dalaman' supaya orang Melayu berasa marah kepada Cina dan India kafir serta mood perkauman dapat dihidupkan semula. Gerakan underground ini dijalankan supaya orang Melayu bersatu di bawah UMNO dengan momokan kononnya kaum lain anti-Islam.

2. Mufti 'negeri Genting Highlands' dengan tiba-tiba tanpa angin dan ribut menghamburkan celaan kepada parti DAP sebagai kafir harbi dan musuh Islam supaya orang Melayu membenci kaum yang berada di dalam DAP serta rakan-rakan politiknya atas nama Islam walhal perompak dan penyamun harta negara tidak digelar sebagai musuh Islam pun.

3. Dua pemimpin 'heavyweight' UMNO yang menentang Najib selaku Presiden UMNO iaitu Muhyiddin dan Mukhriz ditendang keluar begitu sahaja bagaikan sampah daripada UMNO biarpun kedua-duanya masih memiliki kerusi DUN dan PARLIMEN yang mewakili kepada Parti UMNO itu sendiri.

4. Serangan terhadap Tun Mahathir mula dilancarkan secara terbuka oleh Najib dan konco-konconya termasuk tindakan-tindakan terbaru, menghentikan segala keistimewaan Tun M sebagai bekas Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun, jawatan-jawatan pengerusi dilucutkan, Yayasan Kepimpinan Perdana disekat, dan diancam sekatan keluar negara.

5. Shafie Apdal digantung keahlian sahaja tetapi tidak dibuang pula daripada UMNO seperti Muhyiddin dan Mukhriz kerana negeri 'fixed deposit' UMNO dan Barisan Nasional adalah di Sabah bah bulibahkaloko dek kerana mentaliti mereka masih cap kapal layar. Rakyat Sarawak pula sungguh sayang kepada Taib Mahmud.

6. Perlucutan 2 orang kuat SPRM dari jawatan utama akan menjadikan Siasatan kes syarikat 1MDB berjaya disenyapkan hingga menemui jalan mati. Isu hutang besar syarikat tersebut dengan bukti-bukti kehilangan duit berbilion-bilion ringgit pun sudah dilihat basi oleh majoriti 'rakyat Malaysia yang bodoh', malas berfikir dan suka menerima sampul duit.

7. Parti PAS sudah berjaya 'dijinakkan' bak anak kucing oleh UMNO dan dilemahkan. PAS juga akan membantu UMNO menyapu bersih semua kerusi Melayu hasil perpecahan dalam kalangan parti-parti pembangkang yang akan mewujudkan situasi 3 penjuru UMNO-PAS-AMANAH. Dasar PAS ketika ini juga bukanlah untuk menjadi sebuah parti yang memimpin negara ini.
Posted by Kedah Lanie 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena