Monday, 20 June 2016

Fitnah paling cerdik dari yang gelarkan diri ulamak!

Isnin, 20 Jun 2016

Fitnah paling cerdik dari yang gelarkan diri Ulamak!


Aku nak tanya.......dia ni berapa hari baru dalam PAS? Berapa banyak duit dia habis kerana PAS? Berapa banyak tenaga dia disumbang untuk PAS? Ada pernah kena panggil ke balai po;is atau ditangkap kerana PAS? Kalau pun nak tatang hadi pun tengok-tengoklah weh.......jangan sampai bodohkan diri! 

Aku cilok gambar ni dari Yong 

Yang tulis kat Harakah tu entah jawa sesat mana tak taulah! 

Posted by fakhruddin yusoff

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena