Tuesday 28 June 2016

[Video] NAK JIMAT? Jangan balik kampung! Mengapa Husni & Wahid letak jawatan? 'Kenapa mereka berdua melarikan diri dari skandal besar negara 1MDB?' soal Mahfuz

Rabu, 29 Jun 2016

PAS: Husni, Wahid lari dari skandal 1MDB?



Page Liked · 12 hrs

Inilah lah padahnya..

Bila dah kuat JILAT, sanggup tak balik kampung jumpa ibubapa gara-gara GST !

Apa mesej dua menteri berkait kewangan Najib letak jawatan, soal Mahfuz

Tindakan Datuk Seri Husni Hanadzlah meletakan jawatan sebagai Menteri Kewangan kedua serta semua jawatan dalam Umno dan Datuk Abd Wahid Omar menteri di JPM yang menguruskan EPU di waktu negara sedang dilanda krisis ekonomi dan kewangan yang meruncing menjadi tanda tanya besar kepada seluruh rakyat.
*Kenapa mereka berdua melarikan diri dari skandal besar negara 1MDB?* soal Ahli Parlimen Poko Sena, Datuk Mahfuz Omar.
"Saya berkeyakinan kedudukan mereka dalam kabinet mempunyai banyak pengetahuan yang tersembunyi berkaitan perkara penting yang membabitkan Najib dalam skandal besar negara sehingga mereka tidak lagi bersedia bersekongkol dengan kejahatan Najib.
"Perletakan jawatan Husni menimbul dan meninggalkan *seribu satu persoalan*, yang pasti bagi saya ini adalah *protes senyap dan undi tidak percaya terhadap Najib,* katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Menurutmya, perletakan jawatan dua menteri kewangan dan ekonomi negara beserta pemecatan Muhyidin, Mukhriz dan penggantungan Shafie atas isu yang sama menjadikan krisis ekonomi negara makin parah.
"Keyakinan masyarakat antarabangsa terhadap Malaysia makin pudar dan tidak dapat membantu pertumbuhan ekonomi yang lebih segar," katanya.
Mengulas perletakan jawatan Datuk Seri Husni Hanadzlah, beliau yang mengaku sahabat baik bekas menteri itu dalam IPU cawangan Malaysia beliau mengharapkan Husni berjiwa Malaysia.
"Beliau mesti berani tampil untuk berkata benar untuk negara dan rakyat".
"Tidak cukup sekadar melepaskan semua jawatan tanpa terus berjuang, demi Malaysia Husni perlu bersama rakyat Selamatkan Malaysia," katanya.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena