Thursday 13 September 2018

[Video Layak Ke Menteri Maszlee Jadi Presiden UIA? Janji ditepati: Ketua Pemuda Umno hadir ke Muktamar Pas] NAZRI AZIZ ikrar akan kempen untuk ANWAR? Pas dah serik tiga penjuru, banyak calonnya makan pasir...

Jumaat, 14 September 2018
Menteri YB Mazlee aku hormat you apabila u mengatakan u tak layak, tapi u punya tanggungjawab yang hendak dipikul. Kerana kelayakan hanya milikAllah. Teruskan YB dgn tanggungjawab yg diamanahkan.


Bila yang tahu erti Amanah & Tanggungjawab memberi jawapan. Padu, telus & sedar akan amanah yang dipikul. Syabas Dr Maszlee!

No automatic alt text available.

Image may contain: 1 person, standing and outdoor
PAS bagi kat BN lawan Anwar di PD... 
Tumpang sekole.
Foto Suara Rakyat.
"Beli kereta mewah untuk kerajaan negeri kerana keperluan dan tahap keselamatan lebih terjamin, bukan boros" - Timbalan Menteri Besar Kelantan.

TEPOKKK...
Untuk makluman.. Mohd Amar Nik berkata kerajaan negeri juga sudah menempah empat buah lagi Mercerdes Benz E Class untuk kegunaan exco Kerajaan negeri.
TAPI bila Kelantan dilabel antara negeri termiskin PAS salahkan pula kerajaan pusat.. Hurmmm
Foto Suara Rakyat.

Ahmad Alfateh#JanganBodohTempek
Ketika zaman Husam dalam PAS, k'jaan PAS ketika itu beli kereta Mercedes yang telah diubahsuai (recond) yang berharga RM140,000 setiap satu. Beli pon utk kegunaan MB.

TETAPI SEKARANG k'jaan PAS beli kereta Mercedes model terkini 2018 Mercedes Benz E250 EX model 'EXCLUCIVE LINE' yg boleh cecah harga sampai RM357,482 berbanding masa Husam Musa hanyalah kereta 'secon-hand' RM140k shj..

TETAPI SEKARANG k'jaan PAS beli kereta Mercedes utk EXCO LAGI !!!
Sudah ada beberapa pemimpin umno mahu kempen untuk Anwar,  mahu Anwar menang percuma. 

Nazri saran umno bekerjasama dengan pkr untuk menjadi sebahagian kerajaan dengan kadar segera dan mudah. 


Bertanding untuk menang,  laluan ke Parlimen dan seterusnya PM,  tak mungkin Anwar tolak sebarang bantuan untuk dia menang. 


Undi anwar bererti terima semula umno? Satu lagi penyatuan Melayu...


PAS tidak berhasrat untuk bertanding sebab apa?  Bagi laluan pada umno?  PAS dah serik tiga penjuru,  banyak calonnya makan pasir.. 

Kalau pemimpin umno mahu Anwar menang,  mana mungkin umno letak calon? 

Tetapi tidak semudah itu untuk Anwar,  sudah ada yang tetap mahu menandinginya
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena