Monday, 24 September 2018

[Video Umno Belajarlah Jadi Pembangkang, 'JANGAN LARI'] Pas dah kena "GAME' dengan Umno? NAMPAK TAK, taktik licik Umno! Kalau Umno boikot pilihanraya baik bubar je parti, jadi persatuan Bahasa Ibonda.

Isnin, 24 September 2018

Foto Suara Rakyat.

BUKANKAH.. hari tu PAS dgn bongkak mengatakan jika Umno tarik diri, PAS akan tetap lawan & bertanding di PD.. Tak mahu bg laluan mudah utk Anwar menang..

HARI INI..
Zahid dh bgtau bhw UMNO/BN TIDAK AKAN KERAH JENTERA MAHUPUN MENYOKONG mana2 calon pembangkang jika ada calon pembangkang bertanding di PRK Port Dickson.

'JIKA' PAS BERTANDING NANTI.. adakah Umno tak sokong/ bantu PAS berkempen nanti..? kata mahu kerjasama dlm pembangkang.

NAMPAK TAK, taktik licik Umno.. itu pun PAS masih buta & bodoh percaya sama Umno..

HA!!.. HA!!.. HA!!.. TEPOKKK..

PAS mmg suka kena kencing hancing berkarat sejak dari dulu lagi dgn Umno.. 😂

KATANYA PH TAKUT DENGAN KERJASAMA UMNO PAS..


Itu yang dikicau siang malam.. 

Rupanya makin bacul jadinya.. 
Kalau pilihanraya pun boikot, baik bubar je parti. .jadi persatuan Bahasa ibonda..  

Posted by 

2 comments:

AMISHA said...




Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp35 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

Pembayaran yang fleksibel,
Suku bunga rendah,
Layanan berkualitas,
Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena