Friday 21 September 2018

[Video Lawak budak kocik "Najib kepada Najib kepada Najib" & Lawak Mat Sabu "Najib pinjam duit kepada Najib" Kah3] Najib-Rosmah 'Sudah Jatuh Ditimpa Tangga' & Jabatan Keadilan (DOJ) AS telah memainkan peranan utama dalam menjejaki penyelewengan dana 1MDB ke dalam akaun Najib.

Sabtu, 22 September 2018




Foto Suara Rakyat.
Jabatan Keadilan (DOJ) AS telah memainkan peranan utama dalam meneliti jejak wang dalam dakwaan penyelewengan dana 1MDB, termasuk ke dalam akaun Najib.
Di antara tahun 2016 dan 2017, Singapura telah mendenda lapan bank berkaitan kesalahan membabitkan 1MDB.

Sementara itu, kerajaan Switzerland pula telah merampas dana yang didakwa sebagai hasil haram daripada urusan transaksi berkaitan 1MDB melalui bank-bank di sana.

Kini, kerajaan Malaysia pula bertanggungjawab untuk menyimpulkan dan mengumpulkan segala maklumat dan bukti samada di dalam mahupun dari luar negara pada perbicaraan skandal 1MDB terhadap Najib Razak mahupun pelaku-pelaku yang bersubahat dengannya.

Foto Suara Rakyat.
Sudah Jatuh Ditimpa Tangga...

Apa boleh buat. Sendiri cari bala & penyakit.. Apa-apa pun kamu berdua jawablah semuanya bila kamu di kandang mahkamah kelak nanti..

Masa itu akan terburailah terbongkarlah segala kebobrokan kamu semasa kamu berkuasa dahulu...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena