Friday 21 September 2018

[Video Duta-duta Lantikan BN ditamatkan Perkhidmatan Serta-merta & Rais: Pemimpin Umno keluar parti harus dihormati] Umno Kelantan negeri terawal disiasat polis berkaitan dana 1MDB & Lebih ramai pemimpin Umno akan keluar parti? 800 kakitangan Utusan ditawar skim berhenti sukarela.

Jumaat, 21 September 2018


Foto Parti Amanah Negara.
Tahniah YB Dr Hasan Bahrom....
Foto Suara Rakyat.
Nampaknya Umno Kelantan antara negeri terawal disiasat polis berhubung menerima dana 1MDB.

Jangan risau kebanyakan Umno di semua negeri menerima dana2 dari 1MDB. Tunggu jerlah polis mahupun SPRM datang menyiasatnya..

JANGAN LUPA.. antara penerima dana2 1MDB adalah Ahmad Maslan (RM2 juta), Shahrir Samad (RM1 juta) & Mas Ermieyati Samsudin (RM500,000).

HA.. HA.. HA..

Foto Suara Rakyat.
"Lebih ramai pemimpin, anggota Umno akan keluar parti kerana tak biasa menjadi pembangkang", kata Datuk Mohd Amar Nik Abdullah.

Baik sungguh hati PAS sudi membantu mereka yang dalam kesusahan..

Inilah Politik Matang & Sejahtera..

800 kakitangan Utusan ditawar skim berhenti sukarela

Syarikat Utusan Melayu (M) Bhd dilaporkan bakal menawarkan skim pemisahan sukarela (VSS) kepada lebih separuh daripada kakitangannya.
Langkah itu lapor The Edge dibuat sebagai usaha syarikat penerbitan akhbar milik Umno itu berkenaan mengurangkan kos yang ditanggung.
Memetik sumber-sumber yang tidak didedahkan The Edge mendakwa seramai 800 orang akan ditawarkan VSS berkenaan dan untuk rekod jumlah kakitangan syarikat tersebut ialah kira-kira 1,500 orang.
Kata laporan berkenaan kakitangan Utusan Melayu yang menerima surat tawaran VSS diberi pilihan untuk menerima atau menolaknya.
Pelaksanaan VSS itu dikatakan meliputi kakitangan Utusan Malaysia, Kosmo! dan sejumlah majalah yang diterbitkan oleh syarikat tersebut seperti Mastika, Saji dan Wanita.
Mk.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena